Leuke Msn Namen !

Stom Stom, maar ik kan echt geen leuke topic vinden met normale leuke msn namen… Niet allemaal dat Liefdes & Gebroken hart gezeik :wink: ! . x –

Misschien even in het citatentopic kijken? :wink:

Als je graag aangesproken wil worden op MSN, dan is iets in een vreemde taal (’‘wat betekent dat?’’) een goeie of iets filosofisch (’‘daar ben ik het niet mee eens’’, ‘‘wat een mooie zin’’).

hmm hier
Uiterlijk straalt, innerlijk bepaalt.

Je bent wie je bent, nobody is perfect.

Verander wat je niet kunt accepteren, accepteer wat je niet kunt veranderen.

Iedereen neemt me zoals ik ben, nou ik nog.

Als jij blij bent, ben ik ook blij, als jij verdrietig bent ben ik ook verdrietig,

Ik hou van iemand. Dat vertel ik aan niemand. Maar wel aan jou. Omdat jij diegene bent waar ik zoveel van hou

uiterlijk straalt innerlijk bepaald!

Geloof nooit de lippen die zeggen ik hou van jou, geloof de tranen die vallen voor jou

-Beter gekwetst door de waarheid, dan getroost door een leugen.

*Goede vrienden zijn moeilijk te vinden, moeilijker om bij weg te gaan, en onmogelijk om te vergeten.
*Mensen zijn jaloers& gaan haten. Hebben geen leven& willen praten
*Ik heb dingen gedaan waar ik spijt van heb, ik heb dingen gedaan waar ik schijt aan heb
*iedereen ziet me lachen, maar niemand ziet dat mijn hart huilt.
*Ik weet niet waar naar toe maar ik volg mijn pad…
*Je bent me nummer 1 en niemand kan die plek innemen
*Ik voel de pijn van binnen maar ik moet verder gaan
*Jij was me alles
*Jij bent de gene waar ik voor leef
*Van buiten lach ik maar van binnen ga ik kapot …

Ik ben ook nooit zo van dat soort zinnetjes, dat gezeik van “oooo, jij bent mijn alles” en “Jij bent als een zonnetje, maar dan op aarde, want zo voel ik jou liefde stralen” en blablabla.
Laatst had ik: “pas op! of ik eet je hoofd op!” of “rawr”.

Of zoiets misschien: “Vroeger deden ze allemaal stoer met hun chocolade sigaretten, maar nu snuiven ze cacao!”

Achja, ik kan dat nooit bedenken x’D

Hahaha!
Geniáál!

Ik ben zelf nogal inspiratieloos op moment :angel:

Geniaaaaal ;
haha! nee idd allemaal dat gezeik; x

Ik haat mensen die zichzelf goed vinden, het is toch duidelijk dat ik de beste ben?!

haha hij is echt vettt !

als je me niet ziet zitten ga dan staan.

ik vind dat zooo grappig als je dan van die mensen hebt die hun hele hart en ziel in hun msnnaam zetten. ik snap dat niet.

als je reacties wil moet je “zeg eens hoi” in je naam zetten, nou binnen 3 seconde werd ik overspoeld met hoi X)

tjah…
ben niet egt iemand met van die zinvolle msn namen XD

Gewoon tekstjes uit liedjes.
Of; cause you worth it.
Of; Silence! I kill you! Ö
Of zoiets:d
xx

Haha, die cacao is fantastisch xD

Ik heb meestal zinnen uit songteksten omdat ik die mooi vind, of quotes van mijn favoriete stand up comedian (Eddie Izzard dus, en meestal ‘and after a while, Noah realised he was actually punching a baboon!’) of van tv series (‘You know nothing of the crunch!’) zodat mensen die dat kennen daarom kunnen lachen en me erop aanspreken :’) (hee ik wist niet dat jij dat ook kende…)
Verder ook veel in-jokes (‘in the realm of sparkly magic and gay!’) zodat ik daarom met vriendinnen kan lachen.

You’re the chocolate at the end of my cornetto <3

die is stoeeeeeeeer :grinning:

Waarom een leuke msn naam verzinnen.
Je naam is toch al leuk genoeg.

Gewoon even de vele topics met leuke zinnetjes chekken.