leuke modekleren voor iets dikkere mensen

hoihoi,

ik ben niet dik, maar zegmaar een beetje stevig, het is daarom moeilijk om kleren te zoeken omdat er heel veel strakke dingen in de mode zijn en dat kan ik niet aan. ja dat kan ik wel maar daar lijk ik juist dik in. ik ben opzoek naar gewoon leuke kleren voor iets stevige/dikkere mensen. iets wijds, weet iemand een winkel of iets anders waar je zulke kleren kunt halen?

xxx

Overal? Ik ben ook iets steviger en ik kan overal prima slagen. Je moet alleen geen strakke kleding kopen nee…
Je moet alleen even goed kijken en gewoon uit proberen wat jou staat (en waar je je fijn bij voelt). Het helpt heel erg als je verschillende laagjes aantrekt, en met dit weer kan dat prima! Bijvoorbeeld: een hempje, erover een wat losser shirt/blouse ding (met eventueel een taille riempje) en daar over een vestje/blazer =)

Nu zijn er ook veel mensen die in van die losse shirtjes lopen?
Tuniekje?
Trek niks aan wat ‘bol’ is zegmaar, zo’n ballonrokje.
Het lijkt of het je buik misschien een beetje camoufleert maar dat gebeurt juist niet.
Je kan overal toch wel grotere kleren kopen? Veel winkels gaan toch wel zeker tot XL.

De WE gaat tot xxl en maat 48.
Is ook niet zo duur.

Ik heb ook best een buikje en tuniekjes staan idd heel leuk maar ik ben het een beetje zat om álleen maar tuniekjes te dragen of dingen die er op lijken…