Leuke meidenwebsites?

Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een leuke website voor mensen. Ik heb habbo al geprobeerd, maar daar is niks aan. Verder heb ik luvacity.nl ook bekeken, ziet er leuk uit en het is pas net online, maar dat is ook meteen het nadeel…

Hebben jullie misschien nog leuke websites behalve deze 2?

…vraagt iemand die zich net op Girlscene heeft aangemeld :'3

hahaha ja inderdaad, dacht ik ook al @ hierboven :grinning:

een leuk website voor mensen…
dat is toch altijd het doel van een website? x’d

Voor mensen nog wel. Niet voor apen?

Nounou kom op mensen :'3 ik denk dat ze gewoon bedoelt ‘‘waar ze andere mensen kan ontmoeten, zoals een chatbox’’ en op GS kan je ook mensen ontmoeten :grinning:

Mja ik kom niet verder dan Girlscene dan.
Of ga een MMORPG spelen? Kom je ook mensen tegen.

google is een leuke site. Probeer die eens.

Wat zij we weer aardig zeg, jemig. Ik vraag het gewoon hoor.

Kom op, ze vraagt het toch. Ik weet niet hoor, maar ik vind nooit leuke site’s via google.

@ ts
Sorry, ik weet verder geen leuke meidensites. Ik ben er ook naar opzoek :wink:

IMVU? Dan kun je een avatar aanmaken.

Ik ken iemand die daar een virus van kreeg, toen starte haar computer echt om de minuut opnieuw op

kindertent is een forum op… En je hebt icq, een grote chatbox, maar das wel engels… Ik vind GS echt heeeel gezellig dus ik heb geen andere nodig :slightly_smiling_face:

www.omegle.com
www.webpet.nl
je eigen chatbox maken,
www.misslipgloss.nl
www.beautygloss.nl
www.girlsinthecity.nl

Heb je hier wat aan miss? :slightly_smiling_face:

Nee weet het ook niet, ik zit best vaak nog op chats zoals de tmf chat en www.stickam.com/shuffle.

Ik las laast een artikel over een meisje die een webshop is begonnen met eigen kleding. Ze had haar ontwerpen aan een amerikaanse producent laten zien ofzoiets en daarna is ze die webshop begonnen. Weet iemand die site?

neopets
:roll_eyes:

EDIT: oh wacht, meidenwebsites… nee sorry :’)

up voor mijn vraag:)

^Up voor jou vraagik been ook nieuwschierig

up!