Leuke (meiden) games

Dag allemaal!

Ik heb gister een topic geopend over City Style (modespel). Maar aangezien ik veel meer games uitprobeer, leek het mij leuk om er een topic over te maken. In dit topic komen allerlei leuke (meiden) games te staan. De lijst zal ook regelmatig ge-update worden. Alle spellen zijn gratis uit te proberen. Mocht je een spel weten, graag posten. En vertel gerust je mening.

Games:

Dream Chronicles: Dit hidden object spel wordt geleid door middel van een verhaal. Je moet verschillende opdrachten doen. De graphics zijn schitterd en het verhaal is zeer meeslepend. De grens tussen realiteit en fantasie vervaagt. Kan jij jezelf redden van de gemene fee Lilith?

City Style: Je bent de assistente van de hoofdredactrice van het modeblad City Style. Je helpt verschillende mensen die bij het tijdschrift werken, en je bent altijd bezig met schoenen, kleding, make-up, sieraden en mode. Het is een hidden object spel met mooie opmaak, een intrigerend verhaal en tal van verschillende personages, locaties en opdrachten.

Jojo’s Fashion Show: Jojo, 1 van de hipste ontwerpers aller tijden is weer terug. Ze ontwerpt verschillende kleding voor modellen uit verschillende landen en met verschillende stijlen. Zo reis je van Milaan naar New York, en zelfs naar Parijs. Hierbij moet je modellen aankleden en naar de catwalk sturen. Naast de 1e versie, zijn er nu ook nog 2 andere versies. Hierbij een uitbreiding van kleding, mannelijke modellen toegevoegd en locaties.

Dream Day Wedding: Iedereen die gek is van bruiloften moet zeker dit spel uit proberen. Dit is een hidden object spel met een leuke verhaallijn. Je bent de wedding planner die koppels helpt bij de mooiste dag van hun leven. Van de bloemen tot aan de trouwjurk en trouwring, reis je van winkel naar winkel om alles zo perfect mogelijk te laten verlopen. Ook bij dit spel zijn er andere delen, met nieuwe verhalen, opmaak en opdrachten.

Nora Roberts - Vision in White: Nora Roberts is een Amerikaanse schrijfster. Ze heeft veel romans geschreven en vond het tijd om een eigen game te maken. In dit spel houdt je je bezig met het plannen van bruiloften, maar ondertussen ben je druk bezig met de liefde en je vriendinnen. Een hidden object spel met ontzettend mooie graphics, een verhaallijn die je meeneemt tot aan het einde van het spel. Wanneer je begint, wil je ook weten hoe het afloopt. Eind 2010 verschijnt deel 2. (ik ben echt benieuwd).

Women’s Murder Club: James Patterson’s Women’s Murder Club: Games of Passion is gebaseerd op de Women’s Murder Club-televisieserie. In de game kruip je in de huid van Lindsay, Claire en Cindy. Alledrie zijn ze lid van de Women’s Murder Club. De dames onderzoeken meerdere moorden, die op het eerste gezicht niets met elkaar te maken lijken te hebben, maar waar mogelijk toch een verband tussen te leggen is. Een spannend hidden object game met veel puzzels.

Zijn dat spelletjes op het internet of die je kan kopen in de winkel?
x

Die laatste klinkt wel leuk.

deze spelletjes moet je kopen ja (;

Je kan ze 60 minuten gratis spelen, daarna kan je ze kopen.

Ja, maar mijn vriend download de hele versies voor mij. Dan hoef ik ze niet te kopen. Maar ik probeer ze eerst 60 min, om te kijken of ze leuk zijn. Want wat voor zin heeft het om de hele spel te downloaden, terwijl je het niet leuk vind.

En een tip voor meiden die niet weten hoe ze aan de hele versie moeten komen:
Veel spellen zijn op meerdere sites te spelen voor 60 min. Probeer meerdere sites van 60 min, en zo kun je het misschien ook uitspelen.

Zeker een leuk spel. Dat is het eerste spelletje dat ik gespeeld heb eigenlijk.
Ze hebben nu 3 of 4 delen. Weet niet meer zeker. Allemaal uitgespeeld. Echt superleuk allemaal. Al moet ik zeggen, de 1e deel was leuk… die daarna werden steeds minder. De laatste deel is het minst leuk.

-

Oke, ja dat kan hoor :slightly_smiling_face:
Mocht je toch nog interesse hebben, dan zou ik kiezen voor Women’s Murder Club. Dat is misschien wel een spel die je leuk vind. Niet echt persé een meidenspel, maar de moorden worden opgelost door vrouwen.

Casual detected.

Tevens hebben we een groot algemeen female gamers topic gemaakt, kan je dit daar niet in posten? (het topic moet weer wat nieuw leven ingeblazen worden keke)

haha, ik ben altijd uren sims 2 aan het spelen

Nou ik wist niet dat er al een topic was met meidengames. Ik dacht dat ik de eerste was. Sowieso denk ik dat ie er anders uitziet dan de mijne. Maar dat maakt niet uit. Wat is de link van de topic?

Lezen, er staat ‘female gamerrrrrs’ geen meidengames.

Umm. Je klinkt ietwat beledigd. Dat was niet mijn bedoeling, dus, sorry als ik je heb beledigd?

Anyway, het topic staat nu ook ergens bovenaan in de lijst. Het is idd niet alleen meidengames, maar voor meiden die gamen. Toch een verschil ; )

ik ben ook meer van de ‘‘jongens’’ games zeg maar.

Geeft niet, ik was niet beledigd. Het is meer dat ik snel bang ben om iets verkeerds te doen. :wink:

Ik heb de lijst gezien, maar hij is wel anders dan de mijne. Ik wil me vooral richten op spelletjes die leuk zijn voor meiden, en die je gratis voor 60 minuten kan uitproberen. En dan hoop ik op een reactie van de persoon die het uit heeft geprobeerd. Ik weet niet of ik het goed heb uitgelegd, maar ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Sorry voor de verwarring!

Oke, dat kan heel erg goed.
Zelf speel ik ook andere dingen hoor.

Zelda is nog altijd mijn favoriete game <3

En dan vooral Ocarina of Time en Majora’s mask, voor op de N64! : D