Leuke manieren om geld te geven.

Over een paar dagen heb ik dus een verjaardag, en de jarige houd niet van make-up of meisjesdingen (niet echt). Dus wilt ze geld.

Maar alleen geld geven is ook zo saai.
Dus hebben jullie misschien leuke ideeën?

Ik doe het samen met een ander meisje, we hebben ong. 15 euro.

Alvast bedankt! :kissing:

Oh, ik las ‘uit te geven’ dus had zoiets van, geef het aan mij :beer:

Maar misschien kun je een leuk minispaarpotje kopen voor een paar euro en daar de rest van het geld in doen?

doe er een dansje bij

hier heb ik al zoveel dingen mee gedaan XD

• stop het in losse euro’s in ballonnen,
  • vries het in,
  • neem een doos met van die piepschuimbolletjes, maar plak het geld met plakband aan de binnenkant van de doos XD

eigenlijk allemaal flauwe :stuck_out_tongue:

Deze vind ik leuk!

laatst had een jongen mij een bakje gegeven met vieze smurrie erin. (Yoghurt, ketchup, echt heel goor om daarin te graaien :wink:) toen ik in het bakje zocht zei ik dat er niks in zat, want ik voelde niks. Gaf hij me daarna een envelop met geld. Dat is echt gemeen, maar wel grappig, haha

een foto lijstje met het geld erin, dan een hamertje aan een touwtje ofzo eraan, zodat ze het glas stuk kan slaan en het geld eruit kan halen. :slightly_smiling_face:

een fotolijstje met scrabble blokjes erin die woorden vormen zoals : friends, love, fun, enzo, en het geld erbij in :slightly_smiling_face:

• een boompje met geld er aan
  • op een leuke manier vouwen
  • in een vissenkom met nepvisjes er in (is wel wat duurder maar leuk met een groep)

Dit mag ook in het algemene verjaardagstopic. Gebruik ook even de zoekfunctie :slightly_smiling_face: