Leuke kledingwinkels in Londen?

weten jullie leuke kledingwinkels in londen als new look en primark?
xxxx

Topshop?

Topshop ja!

Dahlia!

topshop kende ik al, maar toch bedankt allemaal :slightly_smiling_face:

upp. ik wil ook weekendje met mams voor mijn verjaardag hihi! (:

CAMDEN TOWN <333

Hihi dat is wel alternatief, daar vermaak ik me het meest xD
Verder gewoon door die hele hoofdstraat, daar ben ik dan de hele middag in de topshop te vinden, maar die was al genoemd :stuck_out_tongue:

Veel plezier iig!

Als je van merkkleding houdt zou ik hier heen gaan:
Neem de metro naar het station Bond Street: in de New Bond Street vind je o.a. winkels van Armani, Gucci, Burberry, Ralph Lauren en meer. In Oxford Street (vlak bij) zit o.a. Selfridges (groot warenhuis met super veel merken!), Mexx, Gap en nog wel meer.

Je kunt ook naar het metro station Knightsbridge gaan: hier kan je naar Harrods gaan
(warenhuis met 5 verdiepingen ter grootte van een voetbalveld :slightly_smiling_face:)
en ook winkels van Lacoste, Gant en natuurlijk veel meer vinden.

de hele wijk CAMDEN is aan te raden, wel erg alternatief enz, maar wel erg gezellig en leuk :slightly_smiling_face: én duur :d
zoals alles in londen maar ach… haha

vlakbij picadilly circus heb je Regent Street en achter die straat is een kleiner straatje, met allemaal felgekleurde huizen, en ook een aantal leuke winkeltjes. Gedetailleerdere beschrijving: op Regent Street (valkbij Oxford Street en Picadilly Circus) heb je mega-speelgoedwinkel Hamley’s (ook leuk om even te kijken) en daarachter ligt dat straatje ongeveer, volgens mij heette het carnation street

Verder heb je in de buurt van Picadilly circus (ik weet het, vaag) een winkeltje helmaal vol met spullen van films/tv en muziek (ze hadden eerst ook veel van Buffy).

Alvast heel veel plezier!

haha ik ga binnekort ook :slightly_smiling_face:

dank jullie wel en jij ook veel plezier roxy!

oh handig topic!
ik ga volgende week naar londoooon! =D