Leuke kleding voor een mooi prijsje!

Haaaaai

Ik heb maar weer een nieuw topic gemaakt, aangezien die andere een beetje verouderd was.
Ik ruil niet, heb het geld namelijk hard nodig voor mijn vakantie! Meeste van de kleding heb ik maximaal maar 3 keer aan gehad, dus zien er allemaal nog goed uit. De prijzen zijn richtprijzen en exclusief verzendkosten. Bieden kan altijd:) In de komende dagen zal ik nog meer uploaden.

1. Mooie jumpsuit, kleedt mooi af. Kan denk ik het beste met XS/S/kleine M. Heb hem maar 2 keer aangehad en hij was redelijk duur, dus wil hier ongeveer 15 euro voor.

1. VERKOCHT Leuk vestje van Bershka. Staat maat M in, maar kan beter met een S. 4 euro

1. Mooi shirtje, kan het beste met S/M. Bijna niet aan gehad. 4 euro

1. Blousje van Esprit. Maat S maar kan ook met M. Geen een keer aan gehad. 5 euro

1. Shirtje, kan het beste met S/M. 4 euro

1. Jurkje van Only, maat M. Maximaal 2 keer aan gehad. 4 euro

1. Shirtje/Jurkje Vanilla. Kan met XS/S/M. Ziet er lang uit, maar hij komt bij mij iets boven de knie en ik ben 1,63m. 4 euro

1. Heel mooi blousje van Packers&Pioneers. Maat S, maar kan ook met M. 6 euro

1. Kort jasje van DEPT. Kan met XS/S/kleine M. Maximaal 3 keer aan gehad. 6 euro

1. Simpel hemdje maat M. Kleur is als op de eerste foto, gewoon zwart. 2 euro

1. Leuk pailletten giletje van Sisters Point. Maat XS, zou ook met S kunnen. 3 euro

Leuke kleding! heb je misschien ook een betere aanfoto van nummer 2? dat je de schouders ook kan zien… en van welk materiaal issie gemaakt?
note me :slightly_smiling_face:

Genote!

Ik heb eigenlijk dezelfde vraag als Mirthe, dus als je me zou willen noten? :slightly_smiling_face:

upje

Ik zou graag nummer 2 willen overnemen c: Note me.

Nummer 4 ruilen>?

http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/mijn-verkoop-voor-jou-aa-260945.0.html

upje

upje

UP

omhoooog

Up!