Leuke kapsels voor achter de kassa?

Hoihoi iedereen!

Ik heb nou sinds een maandje een baan achter de kassa bij een bekende supermarkt, en aangezien ik de staart en de (visgraat)vlecht een beetje beu ben vroeg ik me af of jullie nog leuke ideeën hebben? Want je bent toch veel contact met mensen en je probeert er wel leuk uit te zien!

(btw; Ik heb lang bruin haar met laagjes)

Alvast bedankt!

Dikke x!

is dat heel belangrijk? ;$
ik heb namelijk nog nooit op het haar van de kassieres gelet
maar eehm
misschien een schuine staart, knotje, een plukje met een schuifje vastzetten of aan allebei de kanten een plukje haar en achter op je hoofd met een knipje vastzetten?
allemaal niet zo bijzonder maarja

Hmm… geen idee. Misschien 2 staarten(wel een beetje stoere), of stijlen/krullen? Of iets met een grote/kleine klip…

Niet anders dan normaal?

ik denk dat er geen mens is die bij je aan de kassa komt die erop gaat letten hoe je haar zit? -.^

Ehm boeie? Het is toch niet dat er daar alleen maar modellen komen boodschappen doen?

Waar gaat het heen met de wereld?

haha, idd

Ahahahah, kassa haar x’)

manz, kijk gewoon in het kapseltopic.

Ik zit ook achter de kassa en ik vraag me dat ook altijd af aangezien het niet praktisch is is om je haar los te hebben (vind ik) en je wilt toch ook een beetje afwisseling erin hebben…

Je hoeft niet te reageren? Alleen als je een leuk idee hebt, danku.

Ik wil ook dat er beetje niveau is op de wereld, maar hè dat is er ook niet

Ja precies! Wij mogen ons haar trouwens niet een los…

Ik snap daarom ook die negetieve reacties niet zo maargoed.

straks ga je ook nog vragen wat voor shirtje je aan moet… terwijl er iets over heen zit…

Hoofddoek? Probleem opgelost!

Of welke onderbroek je aan moet…

Oee jee doe mij maar die witte met roze kant en zwart strikje XD :crazy_face:

Of die met zwarte en witte stippen ? =D

Staart langs 1 kant van je gezicht…Of een vlecht langs 1 kant.
En eerlijk gezegd ik kijk altijd wel naar hoe ze eruit zien ( je moet toch iets doen terwijl je wacht). En sommige zijn echt erg qua haar nzo. Iedereen doet er zo lacherig over maar ze vraagt alleen maar hoe ze professioneel kan zijn èn er goed kan uitzien… Niets mis mee!

uhm wat maakt dat uit…
maarja ik heb me haar gewoon in een staart of een knot… En ik heb er nog nooit iemand over horen zeiken dus (: