Leuke jurk?

Ik moet een leuk nieuw jurkje hebben, nu zag ik deze op H&M… welke vinden jullie persoonlijk het leukste? Misschien vind je beide de jurkjes totally not, vertel het me dan ook.

http://files.hm.com/media/products/745/DXL745_69609_88014_70_0882.jpg

1. [ Hebt hem ook in deze kleur]

http://files.hm.com/media/products/745/DXL745_69609_09090_70_0885.jpg

Offfff… Deze: [ Die heb je ook in verschillende keurtjes, namelijk Oranje, Zwart, Terquise]

http://files.hm.com/media/products/745/DXL745_72193_62006_70_0877.jpg

De onderste, alleen dan niet in 't paars

3, is het leukste
1&2 zijn een beetje kakkerig.
x

De bovenste twee heb ik gepast, ik vind ze lelijk. =p

@ foto 1&2: het model is wel mooi, niet te strak ofzo, alleen de print vind ik niet mooi…

@ foto 3: de turkooise en de zwarte zijn wel leuk (ik heb de turkooise zelf)
, het zit alleen wel strakker dan die ander, dus je moet het figuur er wel voor hebben, en de bovenkant zit best wel strak…

xoxo

Ik ben gewoon dun/slank dus ik denk dat ik het strakke wel aan kan! Maar… die turkooise hoe combineer je die :slightly_smiling_face:… want ik zat me al wat combinatie’s te bedenken!

kvind ze alle 3 erg leuk

ehm, ik heb 2 outfits bedacht, want ik wil hem binnenkort gaan dragen

Een grijze bolero
De strapless turkooise jurk
Geen panty (of een doorzichtige)
Grijze ballerina’s met zwart/witte ruitjes
Zwarte tas

of

De strapless turkooise jurk
Grijze panty
Grijze riem
Diezelfde ballerina’s
(ipv grijze panty & grijze riem, kan je ook zwarte legging & zwarte riem)

xoxo

Valt hij net iets over je kont? Of nog wat langer? Op die foto op de site lijkt hij namelijk kort! Ik denk dat ik die inderdaad ga bestellen, ik heb al een zwart jurkje met verschillende prints uit Engeland… een HELE mooie=D en die lijkt een beetje op die 1&2e…

Graag gedaan hoor ;], ik denk dat je wel rekening met de maten moet houden, want ik moest 36 ipv 34 nemen, omdat de bovenkant erg strak zit…
(offtopic, dat zwarte jurkje lijkt me coolus xD)

aahww die eerste 2 jurkjes zijn zoo schattig, en supermooi!!!

Ik hou niet van bloemenprint
Maar ze zijn wel erg schattig :slightly_smiling_face:

vind alleen de onderste leuk, als je er het juiste figuur voor hebt tenminste

onderste :slightly_smiling_face:

geen van alle , want als je zegt dat je dun bent, dan staat die onderste zeker niet… want daar moet je denkik wel een beetje een voller figuur voor hebben… Die bovenste 2 zullen je wel staan , maar die vind ik niet zo mooi…

Ik vind ze allemaal niks.

Voor de eerste 2 moet je maar het type zijn ander vind ik ze echt lelijk. Alsof je ze uit het gordijn van je oma hebt geknipt.
De laatste vind ik eigenlijk ook niet zo…maar dat kan ook aan mij liggen. Ik hou niet van bloemetjes en van die soort strakke elastiek jurken.

Nope, niets voor mij. Maar als je ze goed combineerd is het wel leuk denk ik.

Ik heb de print van het bovenste jurkje als rokje. Vind hem wel leuk maar als jurk niet. Veel te druk, met het rokje kan je nog een rustig zwart t-shirt opdoen.

Ik vind ze alle 3 wel wat hebben.
Maar het ligt ook een beetje aan wat voor type jij bent,