Mijn vriendinnen en ik willen dit jaar voor het eerst met z’n allen op vakantie. Een heel geregel allemaal, en wij vinden het dan ook lastig om alles goed uit te zoeken.
We zijn namelijk op zoek naar een leuke jongerencamping, en we hebben een grote lijst met eisen haha!
Zo moet de camping niet te duur zijn. En ook willen we graag dat het een beetje een beschaafde camping is zeg maar. Want we zijn wel meiden die van een feestje houden, maar nou ook weer niet zo erg dat we elke nacht bij een andere jongen in de tent liggen. Dus er mag wel gefeest worden op de camping maar niet overdreven…
Opzich maakt de plaats niet superveel uit, maar de meesten van ons vinden het wel leuk als de camping aan het water ligt en het allerliefste zelfs dicht bij de zee.
Hebben jullie misschien ervaringen met juist hele leuke of juist verschrikkelijke campings?
Alvast bedankt voor de reacties!
maakt het land niet uit?
ik weet wel een leuke in Frankrijk, want ik ga naar heeel veel campings, via mn vaders werk.
alleen ik weet de naam niet meer x’]…
als je de naam wilt weten zal ik het wel even voor je opzoeken;
hij ligt aan zee, er zijn veel jongeren, je kunt gewoon met een tentje staan, of in een stacaravan, en er was een winkeltje op de camping, het was dicht bij de boulevard etc. (:
Oh sorry, vergeten in de beginpost te zetten…
De meningen over het land zijn nog een beetje verdeeld, maar omdat het de eerste keer is enzo blijven de meeste het liefste gewoon in Nederland. Maar als het echt heeel leuk is ergens anders wat niet al te ver is dan kunnen we dat nog overwegen natuurlijk. Het lag aan de boulevard dus dan zal het wel vrij zuidelijk zijn?
In ieder geval bedankt voor je reactie!
Nog meer suggesties misschien?
Camping Stortemelk @ Vlieland!
haha oké, in Nederland heb ik geen idee, maar het was aan de Middellandse Zee ja ;]
Vlieland! Ooh, dat lijkt me leuk op een waddeneiland!
Ik heb net even op de website gekeken, en het lijkt me niet echt een camping met veel voorzieningen of wel? En staan er verder nog wat meer jongeren? Was er een beetje een goede sfeer enzo?
Up!
terschelling:
terpstra
appelhof
of ergens in Renesse
Ik ga met vriendinnen waarschijnlijk naar het Erkemederstrand.
ohja en over appelhof worden soms slechte dingen gezegt, maar ik ben er 2 jaar heen geweest. en het is heel gezellig daar, douches en toiletten zijn schoon!
en het is maar net hoe jij jezelf gedraagt! als jij elke dag met een ander in bed wil liggen doe je dat zelf. als je het niet wilt doe je dat niet… that´s it.
Ehmm als je echt 15 bent, heb je wel een probleem! =)
Je kan nergens op vakantie zonder begeleiding van iemand die 18 jaar of ouder is.
Campings e.d. gaan niet de verantwoordelijkheid nemen voor minderjarigen…
hm, daar zou ik niet heen gaan.
ik woon dr best dichtbij, en ga wel eens naar dat strandje daar, dat is wel leuk, maar in het water zit heeeeeeeeel veel van dat wier, je voelt dat echt heel vies als je zwemt, ahah, en voorderest, tja, die camping lijkt me niet echt leuk, maar het is jouw keuze natuurlijk (:
het appelhof idd!
maar NIET naar die op texel, die is zò smerig&er werd gestolen enzo, echt een afrader ;p
nee hoor.
appelhof en terpstra (terschelling) is vanaf 15 jaar! kijk maar even op de site.
In de zomervakantie ben ik zestien en al mijn vriendinnen zijn zestien of ouder dus dat komt goed! Bedankt voor je reactie!
Nee op de camping zelf is niet zoveel, maar het dorp is niet ver weg en je hebt een super leuke kroeg/café daar zitten: De (oude) stoep, daar komen heel veel jongeren. Je hebt op de camping zelf ook een jongeren-gedeelte, en daar zit het altijd wel vol. Er hangt een gezellige sfeer
Ik ga misschien ook naar Stortemelk met vriendinnen, en ik kan je vertellen dat het een nette camping is!
Niet luxe, maar het is er wel net enzo, doordat er natuurlijk ook gewoon gezinnen staan. Enzehebbeneenspeeltuinwaarikvroegeraltijdspeelde
Je staat dan op het speciale jongerenveld, en uitgaan is gezellig in de Oude Stoep.
En ik vind Vlieland alleen al geweldig omdat ik er al mijn hele leven kom, met Terschelling heb ik niet zoveel, hehe.
Misschien zie ik je deze zomer nog wel!
Ik ga daar misschien werken!
Ontopic : Appelhof is leuk!