leuke jongens in de discotheek

heeee allemaal! als ik uit ga naar een disco of naar een café, dan zie ik wel eens leuke jongens die ik niet ken, durven jullie er dan op af te stappen? en wat zeggen jullie dan? ik weet noooit wat moet ik zeggen tegen een onbekende. of hoe begin je meestal een gesprek met iemand? ik ben daar echt superslecht in ! en hoe ouwehoer je een beeetje enzooo??

… loop op hem af en zeg hoi…
Hoe moeilijk kan het zijn?

ik had vrydag avond carnaval en ik durfde niet op hem af te stappen en opeens stond mijn vriendin er bij om mij te lokken bij hem, en toen ben ik er bij gaan staan en toen ging ze weg, en heb ik met hem een praatje gemaakt over horrorfilms :’).
ik zou er gewoon op af lopen en hoi zeggen :stuck_out_tongue:

ja okeee ik snap het wel , ja en dan zeg ik hoi en dan zegt hij waarschijnlijk goeiedag terug en dan waar moet ik dan een gezellig praatje over beginnen??? ik vind het gewoon best lastigg ben bang dat ik wat stoms zeg ofzoo
weten julie niet iets waar je over kan beginnen?

begin over op welke school hij zit bijvoorbeeld, en wt voor richting hij doet.
als hy geinterreseerd is praat hy vast verder :wink:

goh hier heeft ze veel aan :crazy_face:

hebben jullie misschien voorbeelden uit eigen ervaring?:face_with_raised_eyebrow:
ik zie echt soms van die meisjes die zowat met elke jongen zit te lachen en te praten enzooo! dan denk ik van woow hoe doe je dat! kheb meestal geen flauw idee wat ik moet zeggen!

Gaat altijd vanzelf bij mij, ik denk nooit echt na voordat ik iets zeg :stuck_out_tongue:
Heb de meeste gesprekken als ik wat te drinken bij de bar haal (:

hahahaa als ik wat heb gedronken durf ik wel maar anders niet…

jaa dat heb ik dus ook, maar ik drink ook niet altijd zoveeeel! @noukertt hoe begin je dan? ik ben benieuwd!

gewoon veel lief lachen en de rest volgt vanzelf

Eerst even flirten, en dan naaar hem toe gaan en vragen of hij misschien wilt dansen en dan begin je gesprekje :angel:

Gewoon… hee hoe is het? :stuck_out_tongue:
Gaat allemaal vanzelf :")

Hmm, ik zoek meestal eerst oogcontact.
Als je vlak bij m staat is het wel makkelijk een gesprek beginnen, gewoon dat hij een leuk shirt heeft,dat de muziek kut is, etc.

Haha ja agja, ik ben meestal niet echt 100% meer die avond, dus dan gaat het gewoon vanzelf :’) Gewoon erop afstappen! Doe alsof je gek bent :grinning:

Ik denk niet dat ‘gewoon hoi zeggen’ veel nut heeft voor dit meisje. (;
En ik denk ook niet dat een jongen hiervoor valt. Wat ik meestal doe, is
‘perongeluk’ naast hem gaan staan. Eerst doen alsof je hem niet gezien hebt
en hem jou laten zien zeg maar. Dan tja, komt er bij mij meestal wel een vraag
opzetten. Maar doe dit alleen nadat jullie elkaar aangekeken hebben,
anders is het een beetje raar. succes, en het grootste deel komt vanzelf!

zorg gewoon dat je een grappige of toffe openingszin hebt… bijv:
Heee je veter zit los!!, en dan kijkt ie naar beneden… en dat zeg je bijv, ooh laat maar… komt vast door het bier/wijn/drinken wat je maar dronk. ofzoiets… en geef je een compimentje ofzo, hee vette schoenen trouwens! kom je hier uit de buurt?.. naja zo kun je beginnen.

Verzin iets geks, of origineels… leuke openingzin,… jongens vallen overal wel voor die maakt het vaak niet uit hoe flauw de openingszin is :stuck_out_tongue:

of zo van :
‘Hee, ken ik jou niet ergens van?’
terwijl je hem nergens van kent en raak je vanzelf denk wel aan de praat :stuck_out_tongue:

haha die van hierboven is gaaf!
ik begin ook altijd over hun shirts. of ga ze feliciteren terwijl ze niet jarig zijn. XD

Ik loop niet vaak op een jongen af, alleen als het een hele leuke is. Maar als ik het wel eens doe dan zeg ik gewoon hoi en alles goed enzo. Of stel dat hij iets drinkt, dan kan je vragen wat hij drinkt en dan lullen dat je het nooit hebt gehad en dat je het gaat proberen ofzo…