leuke jongen

Hee meiden!
ik vind een jongen al een tijdje leuk en ken hem al sinds groep 3. Ook kom ik hem regelmatig tegen want hij woont bij mij in het dorp en zijn vader komt regelmatig bij ons thuis. Nu ging ik zaterdag avond op stap en daar was hij ook. Mijn vriendin had wat drank op en zei dat ik op hem afmoest stappen, maar ik drufde niet want ik was te verlegen. Dus toen ging zei naar hem toe om het te zeggen dat ik hem wel zag zitten en vroeg ze of ze mijn nmmr in zijn telefoon mocht setten. Hij zei daarop dat hij nogal veel werd gespamt, maar dat dat de volgende keer wel mocht als ik hem zag. (ik zelf ben hem toen gepeerd toen mijn vriendin het hem ging vertellen) Later op die avond kwam ik hem weer tegen met zijn vrienden in het voorbijgaan en zei hij heeii en lachte hij heel lief naar me. Nu weet ik niet goed wat ik moet. Moet ik nou nog naar zijn nmmr vragen of een gesprekje met um aanknopen de volgende x als ik hem zie of moet ik het gewoon zo laten. Zoja, waar moet ik het dan met hem over hebben want ik heb echt geen idee waar over. Vind hij me leuk of niet? Zijn vader heeft volgens mij ook al eens tegen mijn vader gezegt dat hij me wel ziet zitten, en dat we een leuk stel zouden zijn. Hij is alleen wel een jaar jonger dan mij. Is dat een heel groot probleem?

Ik zou gewoon eens een praatje met hem maken, als je hem tegen komt of anders op facebook ofzo. Dan merk je vanzelf wel of hij je leuk vind of niet, en dan kan je hem ook om zijn nummer vragen ( evt met excuus dat whatsapp makkelijker praat). Oh en als jullie elkaar echt leuk vinden en je merkt het niet in zijn gedrag maakt dat jaartje ook niet uit :slightly_smiling_face:

Eh ja, gewoon doen.
Maar wel echt zelf doen, het is zo laf als de vriend/vriendin het woord doet :’)

En waarom zou een jaar jonger een probleem zijn?
Hoe oud ben je dan? :slightly_smiling_face:

15, maar waar moet ik het met hem overhebben, want ik ben zo verlegen

Oh ik had jullie wel iets ouder geschat.
Waarom gaan 14-jarigen al op stap …

Maar iig, waar je het over moet hebben?
Gewoon, iets.
Kijk naar dingen die jullie gemeenschappelijk hebben, iets leuks wat je hem wilt vertellen.