Leuke jongen

Ik heb een paar dagen geleden een hele leuke jongen ontmoet. We hebben al wat gechat, en opeens gaf hij toe dat hij me leuk vond, Maar wilde me eerst beter leren kennen. We hebben gisteren af gesproken. Maar twee keer achter elkaar kwam hij NIET opdagen. Vanochtend hebben we weer afgesproken. Toen kwam hij gelukkig wel. Maar na ons afspraakje zei hij haast niets meer op whatsapp.

Ik: Waar ben je nu?
Hij: Sorry, ben vergeten nog terug te komen.
ik: maakt niet uitx grote pauze? Of ga je dan naar je vrienden.
Hij: wat heb je nu?x
Ik: nederlands en bio
Hij: van (die en die docent)
Ik: ja
ik: Wat heb je nu?x

En dat was het. Hij is nu wel online geweest maar reageert niet terug. Ik ben bang dat hij me toch niet leuk vindt ofzo… Wat denken jullie? Eerst stuurde hij bij alle berichten die hij schreef een ‘‘x’’ En dat doet ie nu dus niet meer.

Aan die droge xjes kun je echt niet afleiden of hij je leuk vindt hoor. En aan dat hij niet terug appt ook niet. Als je het wil weten, moet je het gewoon vragen.

Daar heb je wel gelijk in, Maar ik heb gisteren ook al gezegt van: Als je me niet leuk vind moet je dat zeggen oke?x en toen zei hij dat hij me nog wel leuk vond, maar dat was voor dat we afspraken

Dan vraag je nu wat 'ie van jullie afspraakje vond.

Ik vind dat ie heel vaag doet, maar je mag m nog wel een kans geven hoor. Spreek nog een keer met m af en als ie dan weer niet komt opdagen is het een eikel en kun je hem maar beter vergeten.

Bedankt voor de reacties, Ik heb hem al eens n tweede kans gegeven, omdat hij de eerste keer ookal niet kwam opdagen. Dus als hij over een paar uur nog niet heeft gereageerd, Gooi ik hem waarschijnlijk uit mijn contacten. :dry:

Ik zag hem vanmiddag nog in het trappenhuis, Hij stond te praten… MET ALLEMAAL MEIDEN :dry: