Leuke jongen

Hey meiden,

Er zit bij mij een best leuke jongen in de klas, ik heb hem nog niet echt gesproken maar hij lijkt me best heel aardig. Ik ben vorige week op kamp geweest en toen heeft zo’n andere jongen per ongeluk een foto van mijn kont gemaakt xd. Die jongen die ik leuk vindt heeft die foto op zijn fototoestel dus ik dacht nu kan ik wel een gesprek beginnen ofzo van: ga je die foto nog verwijderen? en dan nog iets ofzo…
Weten jullie wat ik kan zeggen?
Die jongen zie ik niet elke les vanwege verschillende profielen maar in de pauze wel alleen is die dan meestal met z’n vrienden en z’n kluisje zit vlakbij een vriendin haha.

Hebben jullie tips ?

Ik bedacht me net, ik kan hem ook op facebook toevoegen maar wat moet ik dan tegen hem zeggen… ?

xxx

Je hoeft toch niks te zeggen als je hem op facebook toevoegd? Gewoon toevoegen! En inderdaad over die foto vragen,en dan rolt er vanzelf wel een gesprek uit.

Oke, dankje voor je reactie! Maar waar moet ik met hem in het echt over praten ? tips ?

Kijk eens naar de programma : Miljonair Matchmaker , Plane Jane …
Deze programmas helpen je heel goed ! , via deze programmas leer je hoe je een gesprek start en wat je grenzen zijn bv : vraag niet al van de eerste date " hoe was je relatie met je ex ? " dat is te opdringerig maar vraag bv :
" Waar woon je ? "
" Waar ga je naar school ? "
" heb je hobby"s ? "

Xjess Evi

Voeg 'm inderdaad gewoon toe op facebook.
En in het echt kun je wel gewoon een gesprekje beginnen,
in het begin misschien over school ofzo, vraag iets over het huiswerk?
En als je dan vaker praat kun je gewoon over random dingen beginnen, haha (:
Succes!

Dankjee voor jullie reacties!

Zeg dit: “Hey mag ik jou wat stoms vragen, heb jij toevallig een foto van mijn kont op je fotocamera? Of was dat iemand anders?” In het echt!

haha das een goeie xd

heb best wel een gelijkaardig probleem :

Leuke jongen op werk ,2 keer iets gevraagd; waar staat de cola ? is er nog boter ?
Over 2 weken ga ik ergens anders werken en in die 2 weken werk ik nog maar 3 uurtjes samen met hem
wat moet ik doen ?
-een briefje in zen bakje om te vragen of hij wil chatten op fb ,afspreken ? of hem gwn toevoegen op fb (smse is best duur want hij woont in nederland en ik in Belgie)

een mini probleempje hij kijkt altijd super droog :S

Jaaaa! Op FB toevoegen, en dan een keer een post liken, of reageren ofzo.
Dan kom je langzamerhand wel in contact en dan groet je hem, maak je eens een praatje enzovoorts.
Spreek hem idd wel een keer aan op de ‘kontfoto’, maar ik weet niet of je moet beginnen over verwijderen. Op de een of andere manier klinkt mij dat vrij negatief in de oren. Een beter idee heb ik niet, maar ik dacht ik meld het even (;

Haha dankjewel @Veerwrotehere !

[b]

[/b]

wtfffffff, wie zou dat ook vragen?! :bored:

IDD haha