Iedereen heeft denk ik wel eens mee gemaakt dat ze op school bijvoorbeeld een jongen zien die je nog nooit hebt gezien en vanaf dat moment kom je hem overal tegen. Nou ik heb dat dus ook met een jongen. Misschien komt dat wel omdat het precies m’n type is qua uiterlijk, dat die daarom zo opvalt. Maargoed. In de pauzes op school zag ik 'm telkens en het leek wel of die heletijd stiekem zat te kijken. Een vriendin van mij viel dat ook al op. Er zaten toen ook een paar andere meiden bij ons aan tafel en een van hen riep hem -.- Dus hij kwam naar ons toe en toen vroeg ze waarom hij heletijd zat te kijken, hij moest beetje lachen en gaf niet echt een duidelijk antwoord.
Een dag later zagen we zijn profiel op facebook dus we hebben hem toegevoegd. Hij begon die avond tegen mij te praten via chat maar hij wist niet wie ik was. Terwijl ik die dag daarvoor gewoon er bij zat toen hij naar ons toe kwam. Ik vertelde toen dat ik daar bij zat en toen wist die weer wie ik was. We hebben zowat de hele avond gepraat, was erg gezellig. Een dag later heb ik weer met hem gepraat, maar toen begon ik het gesprek. Toen hebben we ook een tijdje gepraat over van alles en nog wat en toen zei die op het eind ik ga slapen ik spreek je morgen wel weer! (gisteren) Maar ik heb niks van hem gehoord want ik dacht kijken of die uit zichzelf wat zegt, maar nee…
Ik wil heel graag met hem praten want ik vind het echt een hele leuke jongen, maar ik weet niet zo goed of ik zelf moet beginnen met een gesprek, want ik wil niet opdringerig overkomen. Misschien moet die wel helemaal niks van me? Wat denken jullie?