Leuke jongen, wat nu?

ik vind een jongen nog al erg leuk,
volgens mij ziet hij me ook wel zitten,
wat nu?
onder wiskunde & nask zit ik naast hem,
we gaan wel eens met een groep chillne, maar nu heb ik mn enkelbandgescheurt dus kan ik niet meer mee naar buiten als, we chillen altijd buiten, want loop op krukken.
HELP ME!

Wat denk je van gewoon met hem praten en bij jouw thuis afspreken, filmpje kijken, en dan kijk je gewoon wat je doet.

Wat Frogger zegt! :slightly_smiling_face:

wat is het probleem eigenlijk? gewoon wachten totdat je enkelband genezen is, toch? En ja als je echt niet wil wachten gewoon bij je thuis afspreken? :wink:

moet ik dan gewoon vragen van, he, kom je bij mij chillen? & wat moet ik dan gaan doen i.p.v. film kijken?
SHIT IK BEN ECHT HOPELOOS.

Ja, okee.
ik heb al een idee!
vragen oftie me helpt met een vak? volgende week rep week.
& dan wordt het vast wel leuk. :grin:
goed idee? tips?

Topictitel mag niet in hoofdletters.

mn enkelband duurt nog 5 weken… pff,

why?

als je ten eerste eens niet zo paniekerig doet… er gaat heus niemand dood. :slightly_smiling_face: vraag gewoon of hij zin heeft een keertje bij jou een filmpje te komen kijken, en kijk daarna wat er gebeurd. het zal vanzelf duidelijk zijn of hij je gewoon als vriendin ziet of misschien als meer.

Dat zijn de regels, omdat het zo schreeuwerig overkomt. Ook kan je in het vervolg beter een duidelijkere titel maken. :slightly_smiling_face:

Dan moet je even rustig aan doen en eerst genezen.
Je kan het ook als pluspunt gebruiken dat je nu niet buiten kan chillen.
Vraag hem of ie bij jou binnen komt chillen.
Ik zeg, date voor 2.

dat is een van de regels op het girlscene forum.

hihi, okee.

Je topictitel mag inderdaad niet in hoofdletters en moet duidelijk zijn, let hier voortaan op a.u.b.

ja doe ik, sorry, wist ik niet !

hihi, het komt hoop ik helemaal goed,
ik ga dubbeldaten met een vriendin, over 3 weken, want we hebben rep. week,
maar,
sws vragen oftie eerder een x af kan spreken.
tips?