Leuke jongen: vindt hij mij leuk? / hem mee uitvragen

hee meiden,

ik excuseer mij alvast voor het lange verhaal wat gaat komen maar ik hoop dat iemand het wil lezen, je zou me er in ieder geval heel erg mee helpen =)

ik vind al heel erg lang een jongen van mn werk leuk. hebben vaak wel leuke gesprekken tijdens het werk, soms ook een tijdje niet maar meestal wel. afgelopen vrijdag hadden we een personeelsfeest, we gingen barbecueen en zaten met steeds vijf personen aan een tafel. hij zat twee tafels bij mij vandaan en hij keek best vaak mijn kant op en ik naar hem… maar dan keken we allebei weer weg. aan het einde van de avond gingen we nog uit met een klein groepje, hij was er ook bij. tijdens het uitgaan stond ik veel naast hem en op een gegeven moment hadden we de hele tijd oogcontact. maar ik moest natuurlijk weer zo nodig verlegen worden waardoor ik weg keek… maar goed daarna hebben we nog wel een paar keer oogcontact gehad, en ook best wel lang… er is die avond verder niks gebeurd, komt deels ook doordat er ook andere collega’s bij waren en ik niet echt zin had in flauwe grapjes van hun als we wel hadden gezoend of zo.

maar goed. maandag moesten die leuke jongen en ik allebei werken en toen kwam ik voor het werk dus de kantine in, hij zat er al, en toen ik ‘hoi’ zei (in het algemeen tegen iedereen) en ik naast hem ging zitten, keek ik hem aan en toen zag ik hem een beetje lachen.

maar nu komt het probleem: ik vind hem echt zo leuk dat ik gewoon niks nuttigs kan verzinnen om over te praten haha… die maandag had ik wel gevraagd of hij het uitgaan nog leuk had gevonden en dat vond ie inderdaad (hij bleef ook gewoon leuk lachen enzo).

nou goed. mijn vraag is eigenlijk: denken jullie dat hij mij ook leuk vindt? ik baal er wel echt van dat ik tijdens het uitgaan niet wat meer op hem ben ingegaan, als mn collega’s er niet bij waren geweest of zo denk ik dat we misschien wel hadden gezoend… arrrgh op zulke momenten irriteer ik me dus echt aan mezelf haha.

en over vier weken ga ik weg bij mijn werk, dus dan zie ik hem ook niet meer en dat vind ik echt heel erg jammer. eigenlijk wil ik hem dus ook wel vragen of hij een keer zin heeft om wat af te spreken, maar ik weet niet of ik dat durf… en wanneer het beste moment daarvoor is om dat te vragen, aangezien we op dit moment niet heel erg veel praten maar als ik een grapje of zo maak dan lacht hij er wel gewoon om. dus misschien heeft iemand van jullie hier ook een tip voor?

nogmaals sorry voor het lange verhaal haha, maar ik hoop dat iemand me kan helpen! x

Hee meid,
Zo herkenbaar dit! Ik heb een tijdje geleden gewoon voor de grap gezegd dat we samen naar de film moesten gaan (we hadden het over een nieuwe film) en van het een kwam het ander… Ondanks dat er verder niets gebeurd is zijn we wel heel goede vrienden geworden en gaan we buiten het werk ook goed met elkaar om. Dus wie weet…
Vraag het anders via msn of iets dergelijks!
Succes! X

aaah wat schattig! Ik heb eigenlijk geen advies… dusja… zie dit maar als een up!:slight_smile:

Lief verhaal!

Mijn motto is: Wat heb je te verliezen? Als je over 4 weken toch weg bent en hij zou niet met je willen afspreken, dan niet… Ook al, heb ik het idee dat het wel goed zit, als jullie beiden een beetje verlegen zijn.
Het zou zomaar kunnen dat je tijdens een leuk gesprek er opeens op stuit; van hè, ga je anders mee daarnaar toe?

Ik ben zelf ook geen held wat betreft een jongen mee uitvragen. Maar ben wel zo ingesteld dat je het best kunt proberen en dan is er ook gelijk duidelijkheid of hij jou ook echt ziet zitten.:slightly_smiling_face:

Success!!

– dubbel :blush:

nou hij is niet echt verlegen of zo haha… maar denken jullie dat hij mij wel een beetje leuk vindt? in ieder geval bedankt voor de suggesties!

iemand nog meer tips? :slightly_smiling_face:

up…

he ik heb een soort van het zelfde als jij hebt.
Ik heb ook een jongen op het werk die ik sinds een poosje echt leuk vind.
Hij komt heel vaak bij mij staan praten en telkens “plagen”
Vandaag vroeg die of ik met hem wilde trouwen haha.
Ik heb dus het gevoel dat hij mij ook wel leuk vindt maar weet het niet zeker.

Helaas kan ik je geen tips geven aangezien ik in het zelfde schuitje zit.
Maar aan jou verhaal te horen ziet hij je wel zitten :grinning_face_with_smiling_eyes:

Heb je z’n telnummer al? Misschien dat je het in een sms’je kan vragen?