Leuke jongen via Tinder

Ik had een beetje voor de grap een tinder sccount aangemaakt met een vriendin. Daar kregen we best wel veel reactie op (zitten nu al op de 138 matches oeps).
Nou zit dus een best leuke jongen tussen… Hij heeft eigenlijk bijna alle “pluspunten” die ik belangrijk/leuk vind.
We hebben toen al bijna meteen een dubbeldate gepland op 8 januari met zijn huisgenoot en hem.
Dat duurde nog zeker een maand dus ik wilde hem eigenlijk wel eerder zien zodat er niet teveel druk op stond.
Nu hadden we deze week afgesproken alleen was hij ziek, de rest van de week kwam hem ook niet goed uit omdat hij moest werken. Kan hij natuurlijk niks aan doen.
Maar ja nu is t kerst en nieuw jaar en is het gewoon lastig om af te spreken, de enige optie is misschien nog in diezelfde week.
Maar zal ik dat nog voorstellen? of zou ik het nu gewoon op 8 januari houden?

Oja ik heb ook vaak het probleem dat ik iemand al helemaal leuk ga vinden terwijl ik diegene nog nooit in het echt heb gezien…. maar wil dat een beetje tegenhouden stel het valt toch tegen, maar hoe doe ik dat?

Ik zou dan wachten tot 8 januari en leg de druk en verwachtingen niet te hoog

Ik zou ook wachten ook omdat het dan een dubbeldate is, dan ben je samen en ‘veiliger’. En misschien zou je vriendin het ook niet leuk vinden als je nu zelf een aparte afspraak maakt omdat jullie al een afspraak samen hebben staan.

Oké tijdje later, maar heb even een update haha.
Die zaterdag 8 januari kon hij uiteindelijk ook niet omdat zijn werk uitliep… Uiteindelijk hebben we gister (de 18e) afgesproken met z’n 2en. Dat was heel gezellig en we hebben uiteindelijk ook gezoend. Ik heb daarvoor nog maar 1 keer gezoend en dat weet hij ook en ik weet ook dat hij eigenlijk ‘alles’ al gedaan heeft.
Ik merkte al dat het zoenen iets ‘heftiger’ was dan de eerste keer dat ik dat ging doen (hij pakte mn kont vast etc, maar dit vond ik allemaal niet erg en wel fijn)
Alleen toen merkte ik dat hij nog een stapje verder wilde gaan (hij probeerde mijn truitje uit te trekken en mijn knoop van mijn broek los te maken, maar zei ondertussen wel: als je niet wil moet je het zeggen) Ik merkte aan mezelf dat ik dat allemaal te snel vond gaan en heb dus gezegd dat ik dat niet wilde. Hij hielt zich aan zijn belofte en stopte er dus ook meteen mee. Alleen later zei hij wel dat hij niet snapte waarom ik nu niet zou willen en een volgende keer misschien wel. Ik wist niet zo goed hoe ik dat uit moest leggen… Maar nu ben ik een beetje bang dat de volgende keer dat we gaan afspreken hij denkt dat ik verder wil, maar ik merk gewoon aan mezelf dat ik het allemaal rustig aan wil doen omdat het allemaal nieuw voor mij is en omdat ik hem dus nog maar 1x gezien heb.
Zal ik hier nu nog een appje over sturen? of zou ik wachten tot de volgende date en het dan opnieuw aangeven? ik weet het namelijk niet zo goed.

Ja, ik zou zeker een berichtje sturen en uitleggen dat jij nog niet verder wil, en dat hij het ook niet moet proberen. Gewoon rustig aan.
Als hij je echt leuk vind, dan wil hij best wachten en zich aanpassen aan jouw tempo. Ik heb mijn vriendje ook wel eens meer dan 6 maanden laten wachten. Niks mis mee.

Yes, heb hem net een berichtje gestuurd en hij zei dat ik me daar echt geen zorgen over hoefde te maken en dat als ik niets moet doen wat ik niet wil. Ook zei hij dat het hem niks uitmaakt.

^^Dat is wel fijn dat hij zo reageert! Ik hoop ook dat hij zich er aan houdt, want hij komt wel over als een lieve jongen

Ik vind hem ongeduldig overkomen tijdens jullie date. En natuurlijk zegt hij dat het niet uitmaakt, anders ben jij sowieso weg.

Als je nog een keer wil afspreken en jij wilt rustig aandoen, misschien een date plannen op een leuke plek? Dan weet je vanzelf of hij serieus is.

Ik ben het wel een beetje eens met @Marije98, maar het is ook wel te snappen dat hij probeert hoe ver hij kan gaan op seksueel gebied. Aan de andere kant is het wel een beetje veel en snel voor een eerste date. Het zou me niks verbazen dat hij op seks uit is en geen langdurige relatie.
Je merkt het snel genoeg. Zorg dat je duidelijk je grenzen aangeeft, als hij weer te snel dingen wil proberen.

Ja ik weet inderdaad nog niet zo goed wat hij nou wil, maar dat zie ik wel. Hij had net wel de aflevering van BOOS over de voice gekeken en heeft toen we het daarover hadden nog een keer gevraagd of hij niet een grens over was gegaan.

Dat is wel lief en mooi. :slight_smile:

Ik heb ook ooit zoiets gehad. Nog een half jaar met die jongen samen geweest. Het was niet per se fout, maar ook niet echt heel fijn.

Daarna kreeg ik iets met iemand waarmee het vanzelfsprekend was niet over de grens van de ander heen te gaan. Omdat hij eerst vroeg wat ik wilde doen, en nergens druk achter zette. Dat was een stuk prettiger.