Leuke jongen, veel contact, maar snap/appen gaat moeizaam

Hey meiden,

Heb nu best veel contact met een leuke jongen. Elke dag en ook meerdere keren op een dag . Al 3 weken. Hij reageert vaak best kort. Dat vind ik wel jammer eigenlijk. Ik weet wel dat hij me misschien leuk vind via zijn vrienden, maar ja. Ik vraag me eigenlijk af hoe ik dat gesprek beter kan maken of zo iets? Hoe krijg je het voor elkaar dat het gewoon lekker loopt een gesprek? En niet met korte berichten en zo. Want ja .

Weten jullie misschien hoe het een leuker gesprek wordt? ( hij is niet zo enorm van het appen, weet ik van zijn vrienden). En vragen om afspreken gaat nu niet vanwege toetsweek en ski vakantie enzo.

Liefs Stefani.

heyyy stefani

ik had ongeveer hetzelfde en hij was ook niet echt van het appen…
wat misschien kan helpen is stuur en keer en filmpje naar hem waarin je iets vraagt of over zijn interesses praat en misschien stuurt hij wel een filmpje terug en dat maakt je gesprek al veel leuker!
en als jullie voelen dat je goed overeenkomt kan je eens een keertje bellen :))
en dan loopt alles vanzelf
ik hoop dat dit een beetje helpt

xxx jaannneeee

1 like

Heyy Jaanne

Wat bedoel je precies met een filmpje?
Is soms ook stom dat hij snap op geopend laat staan.
Ik weet dat die klik er is , maar moet hem gewoon in het echt zien. Al gaat dat nu een beetje moeilijk qua drukke planning.
Weet jij ook wat je kan zeggen in plaats van . Hey hoe is het , wat ben je aan het doen, hoe was je dag?
Want het is vaak ook vraag antwoord gesprek .
En is het niet raar om hem zo maar te bellen?
Ik zou zo graag meer contact willen dan dit

Zou het raar zijn om te zeggen van:

• eigenlijk ken ik jou nog niet echt , zou je graag beter willen leren kennen.

hey steffanie
als je zeker weet dat jullie een goede klik hebben moet je eerst gewoon een leuke dag hebben samen vraag of hij een keertje iets wil gaan doen!
deze gesprekken hier heb ik soms zelf ook last van, echt het vervelendste ooit!!!
en met filmpjes bedoel ik eigenlijk zegmaar als hij een vraag stelt kan je bijvoorbeeld antwoorden in een filmpje en zo kan je een beter gesprek voeren, je kan ook gewoon gesprekken hebben over random dingen het hoeft niet altijd speciaal te zijn.
want meestal draaien die random gesprekken toch uit op iets leuk!
ik hoop dat je hier iets aan hebt

kusjessss

1 like

Ja ik weet dat die random gesprekken het leukst zijn. Alleen als ik een poging doe , dan haakt hij daar niet op in zeg maar. Is een beetje vaag allemaal.

Toen ik hem face to face sprak. Was het enorm gezellig, leuke klik. Alleen online werkt gewoon niet. Zit er over na te denken om te bellen alleen vind ik dat heel eng. En idk of hij dan werkt , want ja hij werkt altijd na school tijd tot laat zeg maar en in het weekend ook , dus ja.
Is bellen een goed idee of gewoon stom? En wat moet je dan zeggen?

haaiii

ik snap dat je het moeilijk vind maar als het online allemaal niet zo vlot loopt zou ik gewoon in real life afspreken dat is leuker en zo leer je elkaar beter kennen en gaat alles online sowiso beter gaan

loveyouu

1 like

dan moet je gewoon een voorstel doen, om hem in het echt te spreken.
Dat is ook veel beter, gewoon een gaatje prikken in de agenda.

Sommige jongens / mannen reageren gelijk en dan heb je een vloeiend gesprek.
Anderen reageren 1 of 2 dagen niet, omdat ze waarschijnlijk wel andere dingen te doen hebben die wel écht van belang zijn.

Als je met een jongen praat en hij is een type die niet snel reageert, dan zou ik gewoon een voorstel doen om elkaar in het echt te zien.
Ik heb dat ook gedaan en het was hartstikke gezellig en leuk.
Hij is geen apper, zit volgens mij ook niet vaak op sociale media en heeft het best druk met z’n baan etc.
Ik heb vervolgens met hem afgesproken, en dan heb je tijd voor elkaar speciaal vrijgemaakt.
Dan ben je alleen op elkaar gefocust.
Dat appen is tegenwoordig 10 keer niks, want de een reageert 1 dag niet en de ander reageert gelijk binnen 5 minuten.
Er valt geen pijl op te trekken, dus gewoon afspreken met hem.

1 like

Ben het eens met HighVibeFenne

1 like

Heyyy thx voor deze reactie, ja precies dit idd.

Ik had hem dus gevraagd of hij met mij wou afspreken, omdat de andere niet kunnen. hij las het maar reageerde niet. Toen vroeg ik waarom hij mij skipte en dat ik hem graag beter wou leren kennen en dat ik bellen altijd een beetje eng vind maar wel leuk. Toen reageerde hij heel raar van heb het druk en je bent niet echt mijn typ. Daar reageerde ik beetje heftig op wat stom was , heb daar sorry voor gezegd . En toen effe niets meer geappt. Laten rusten. Met oud en nieuw begon hij weer met appen, was wel leuk, dus ja idk. Hoe het verder moet. Nu is hij op skivakantie dus denk ik ook van laat het maar effe , wil hem na de vakantie wel graag bellen of iets. ( hij belde vorige week 4x voordat ik dat vroeg wel een paar keer en ja idk) had misschien niet moeten vragen. Maar snap het nu echt niet meer . Hij doet de ene keer alsof hij me echt leuk vind. Maar die reactie kon ik niet helemaal plaatsen. Misschien ben ik te snel gegaan.
Heb je misschien nog tips wat ik kan doen. Hij begon met oud en nieuw wel weer te appen enzo. Maar goed hij is nu op vakantie dus ja dan vind ik niet dat ik hem dan hoef te storen al vind hij dat denk ik ook niet erg.
Weet je wat je de volgende keer kan zeggen en is bellen handiger?
( en hij heeft gewoon echt niet zoveel tijd, dat is denk ik vooral het probleem. Zijn vrienden zaten hem tijdens het bellen ook enorm te plagen hoorde ik dus ja).
Weet je wat ik zou kunnen doen?

(Heb wel echt iets van bijna 6 a7 weken toch wel elke dag contact gehad )

Liefs Stefani