leuke jongen van school

ik dacht, laat ik ook maar een topic maken met mijn probleem, misschien komt er nog wat goeds uit : P
ook al is het allemaal pretty the same

mja:
ik vind dus een jongen leuk, hij is blijven zitten vorig jaar, daardoor zit ie in hetzelfde jaar, en ik heb wiskunde met hem.
maar ik ga niet met hem om ofzo, ik heb wel een vriendin die met hem om gaat (maar zij is niet zo’n goede vriendin dat ik het met haar over mijn liefdesissues heb enzo, anders had ik natuurlijk allang wat gevraagd, en ik weet ook niet of ze te vertrouwen is ofzo)
ik praat ook nooit met m ofzo, ik heb alleen wel eens wat tegen m gezegd tijdens lessen enzo (niet dat ik nog nooit met m heb gepraat)

mja, iemand tips xD

eens naast hem gaan zitten? zeggen dat je iets niet begrijpt, of hij het je misschien kan uitleggen?

ik denk dat iedereen me dan raar aankijkt; ik zit altijd naast mijn (andere) vriendin en als ik iets niet begrijp vraag ik het ook aan haar, dus nja
maar ik kan wel proberen iets in die richting te doen, ja : )
bedankt

vraag aan hem of hij die som kan uitleggen, omdat je vriendin enzo hem verder niet snapten?

mss kan ik zo iets proberen ja,
en dan met mn vriendin achter hem gaan zitten ofzo (anders valt t zo op :stuck_out_tongue:)