Leuke jongen, rare reactie, wat moet ik doen?

Hey meiden,

De laatste tijd snap ik echt niets meer van jongens, het ene moment maken ze me echt gelukkig en het andere moment voel ik me zo rot.

Die jongen die ik leuk vind heeft me vorige week 4 x gebeld , ( heb al iets van 6 a7 weken elke dag online contact) had gevraagd of hij wou af spreken met een groepje vrienden. Dat wou hij dus wel. Maar toen de andere niet konden, vroeg ik aan hem of hij met mij wou afspreken. Las hij reageerde hij niet, vroeg ik waarom hij skipte en ik hem graag beter wilde leren kennen .Toen zei hij opeens dat hij het druk had en zijn type niet was, ik bedoel we kennen elkaar niet echt dus weten wat voor type ik ben kan al niet. En dat terwijl hij eerst heel erg deed dat hij me leuk vind. Ik had daarop ook een beetje heftig gereageerd en sorry gezegd . Maar had het daarna effe laten rusten. En toen begon hij met oud en nieuw opeens wel met appen weer. Goed daarna heb ik het effe laten gaan. En hem net effe iets gestuurd. Want hij is op skivakantie.
Nu vraag ik me eigenlijk af. Of ik hem na de vakantie kan bellen en idk wat ik kan doen? Want dat appje van hem was gewoon heel random, klopt gewoon niet helemaal zoals hij altijd doet. Ik weet wel dat hij ongeveer elke dag werkt. Maar alsnog zou hem echt enorm graag willen zien en niet pas weer in november met piet spelen.
Hij heeft twee goede vrienden waarmee ik ook omga online . Ik dacht kan misschien met hun afspreken . De een wil wel maar kan effe niet. De andere wil niet. Vind dat ook opzich raar als je zoveel contact hebt. Al zat die via de telefoon die jongen die ik leuk vind enorm te plagen.
Misschien kan ik een keer vragen om uit te gaan idk.

Heeft iemand misschien tips, vind dit online maar niets . En effe los van zijn vrienden , ik wil hem echt graag zien ook al zit hij nog op de middelbare en ik studeer . Kan misschien ook de leeftijd zijn dat het moeizaam gaat . Het stomme is gewoon dat hoe langer ik hem niet zie hoe meer ik hem ga missen. En met bellen ik wordt altijd een beetje akward omdat ik eng vind. Maar hoor zijn stem wel erg graag. Is ook meer omdat het appen ook maar 10x niets is , leer je elkaar ook niet echt kennen en lijk ik misschien ook wel saai idk
Hij appte net dat hij niet gaat skiën , mag ik ga niet opnieuw vragen om af te spreken vind dat een beetje raar , maar hij appt wel steeds meer idk
Iemand tips?

Hey Caro,

Als ik je verhaal zo lees komt de jongen die jij leuk vind best wel toxic over…
Hij heeft letterlijk gezegd je bent mijn type niet, waarom zou je achter zo’n jongen aan blijven gaan? En dat klinkt makkelijker gezegd dan gedaan I know… Ik heb ook zo’n situatie meegemaakt, hij wou me alleen zien en spreken wanneer het hem uitkwam. En meid je bent meer waard dan dat. Vaak willen wij juist de personen die afstandelijk doen. Waarom weet ik niet zo goed, maar eerlijk gezegd zou ik hem links laten liggen, want je bent veel meer waard dan dat. Als iemand jou echt leuk vind laat diegene dat merken en doet niet vaag of negeert jou . Je verdient beter , probeer deze persoon alsjeblieft los te laten.

xxxx

1 like

Ik weet het, alleen is meer heb weer wat contact gehad.

Het is ook gewoon heb ooit iemand heel lang leuk gevonden op een rot manier geëindigd. Nu kwam ik deze jongen tegen heel leuk. Maar goed , ik kan niet zo goed alleen zijn. En wil het niet eindigen.
Is meer van het was heel leuk en wil hem gewoon graag zien. En dat stoppen vind ik nou ook niet echt leuk. En ja hij kwam een beetje toxic over maar dat was die ene keer.
Is gewoon op de een of ander manier trek ik dit soort jongens aan.

Wat zou jij doen als hij effe dat ene niet had gezegd ? Ik wil hem eigenlijk gewoon bellen.