Leuke jongen op vakantie.

Er zaten dus 2 hele leuke jongens bij ons in het huisje op vakantie. En ik weet alleen de voornaam van hun, en de plaats waar hun auto vandaan komt (omg). Maar we hebben ook maar 2x echt met ze gepraat, en voor mijn gevoel vind ik die ene jongen leuk. Alleen nja, ik ga hem morgen zoeken op hyves. Maar als ik hem heb gevonden, hoe moet ik dan een gesprek met hem beginnen? Want ik ben daar serieus zó slecht in. En wat als ik hem niet vind, dan heb ik pech? :c Ik mis hem nu, en hij is daar tot morgen en ik ben nu thuis maar oke.

hoi! heb je nog een leuke vakantie gehad? :slightly_smiling_face:

en dan loopt het gesprek vanzelf wel!

Maak je jezelf daar nou echt zo druk om? Het gaat heus wel vanzelf.

En je krijgt spijt als je het niet doet.

Doe het.

Hee, weet je nog wie ik ben?
Van vakantie blablabla ja ik vond het hartstikke leuk blablabla

Ehmm - waarom niet.
Maar, ik weet niet of die persoon z’n Hyves nog wel gebruikt? Want waar ik Hyves nog voor gebruik is een aantal contacten, en ‘zaken die we niet via Twitter af kunnen handelen’. Dat klinkt heel mysterieus, is het niet.

Ik moet wel zeggen dat het een beetje stalkerig klinkt. Je weet alleen hoe hij heet en de plaats waar zijn áuto vandaan kwam. Nu ga je hem daarmee opzoeken op Hyves, maar wie zegt dat hij woont in de plaats waar de auto vandaan komt?

OK, genoeg gezeur van mijn kant. Vraag gewoon ‘En, al bijgekomen van de vakantie?’
Hou het een beetje kort en bondig, later kunnen jullie A4’tjes lange liefdesbrieven naar elkaar gaan sturen, mocht het zover zijn.

Ik gebruik Hyves ook niet meer, de meesten zijn overgestapt naar Facebook. Dus wie weet ook op Facebook zoeken? Maar gewoon doen joh, niet geschoten is altijd mis.

^ ik snap niks van facebook :3

als je 'm vind zeg je iets van " hoi, had je een leuke vakantie gehad blablabla. "
je moet er wel bij zeggen wie je bent :")

Ik zou eerst maar eens kijken of je hem kan vinden haha :stuck_out_tongue:
Daarna zou ik me pas druk gaan maken over wat je moet zeggen :slightly_smiling_face: En als je hem hebt gevonden, gewoon wat sturen! Wie niet waagt, wie niet wint!