Leuke jongen ontmoet.. Wat nu?

Haii!
Ik vond gisteravond op Twitter een jongen die op een Tweet een leuke reactie plaatste, dus ik klikte erop. In zijn bio stond een link naar zijn YouTube kanaal, dus daar abonneerde ik op (Het kanaal zag er heel erg leuk uit) en volgde hem op zijn Twitter. Hij stuurde vlak erna een bericht terug met: “Leuke pf! :grinning:” (ik heb een pf van een anime), hij volgde me terug en we begonnen een beetje te praten. We vonden het allebei erg gezellig (hij deed de hele tijd smileys etc) en heb het gevoel dat er iets van een klik tussen ons is (niet persé een klik met liefde, maar gewoon met vriendschap), het lijkt me leuk om meer te kletsen over onze interesses etc. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan zeggen? Ik wil het niet verkeerd en stalkerig over laten komen. Omdat hij een YouTube kanaal heeft waar je hem in zijn video’s kunt zien lijkt het me heel onwaarschijnlijk dat het een of andere oude vent is :wink:
Alvast bedankt!

Ik zou gewoon rustig een gesprek gan beginnen, een beetje intresse tonen (niet te veel natuurlijk) Later zou je nummers kunnen uitwisselen als jullie dat nog niet hebben gedaan. Dan gaat het praten eigenlijk vanzelf! :wink: