Leuke jongen ontmoet op de kermis... WAT NU?

haaii!

het was hier tot gisteren kermis in het dorp en ik vond een jongen die bij een attractie werkte al de hele kermis leuk enz. en gister begon hij opeens met mij te praten en te flirten. hij had ook tegen heel het personeel over mij verteld x’D en ze zeiden ook dat hij me leuk vond. nu is de kermis voorbij en hij komt ook nergens meer hier in de buurt… en ik vind hem eigelijk super leuk. ik heb wel z’n nummer en ik heb hem toegevoegd op hyves… hij zei dat hij te lam was om zn pc aan te zetten , haha… maar hij smst ook niet terug… maar hij smst ook niet terug na een ander meisje, ik denk dat zn btg op is…maar het kan ook zijn dat hij me toch niet leuk vind ofzo. maar ik wil super graag contact met hem… wat kan ik doen? :open_mouth:

Afwachten tot hij terug smst? En anders bellen ofzo…

Kermisjongens zijn meestal maar fout, ik zou er niet achteraan gaan.

Niets waarschijnlijk. Je hebt al gesms’t en als hij daar niet op reageert…
Of of of, je zoekt op waar de kermis volgende keer staat :’)

weet ik, maar hij was echt zó leuk! x’D

Wachten wachten wachten wachten…
Veel meer kan je niet doen.

:expressionless: omg, wrm moet ik nou net weer iemand van de kermis leuk vinden? ik zie hem waarschijnlijk pas weer over een jaar ofzo…

meestal flirten kermisjongens met ieder meisje :bored:

Ik ken het verhaal met een vriendin van mij die had dat ook met een kermisjongen, dik gezeur want het bleek dat hij naar 10000 meisjes dezelfde dingen smsde en zei, en ook met dat personeel precies hetzelfde.

Dat is juist fijn als je hem een jaar niet gaat zien, dan kun je hem lekker vergeten.:slightly_smiling_face:

Dat ja.

ja oke… ik ga hem gwn vergeten… denk ik :’)

kermisboys zijn kut, die doen het alleen om je te neuken fe heel hard gezegt, maar zo zijn ze nu eenmaal, verder willen ze niks van je,
ze zeggen ook meestal, in elk stadje een ander schatje :slightly_smiling_face:
dus gewoon lekker laten gaan.

oke, thx iedereen… ik weet al wat ik er mee doe!

x