leuke jongen morgen jarig

hee =)
een jongen die ik wel leuk vind is morgen jarig.
ik zit bij hem op school, maar ik ken hem niet zo goed. ik heb wel een x met hem gedanst best lang (bijna gezoend) dat is nu iets meer dan een maand geleden.
hoe kan ik hem beetje op leuke manier feliciteren zonder opdringerig op te komen zeg maar (ook omdat ik hem nooit spreek) maar toch een beetje kan laten merken van; hoi hier ben ik .
haha komt best kneuzig over dit verhaal,
xx

gewoon naar hem toe lopen, feliciteren en een knuffel geven of 3 kussen op z’n wang. ;d

gewoon van met een big smile; gefeliciteeeeeeeerd en dan maybe een kus op zn wang of een knuffel? maar niet naar hem toe rennen heel mongolisch ofzo. houd het simpel haha

Als je hem ziet, gewoon naar hem toe lopen en zeggen: ‘Hé, jij bent vandaag toch jarig? Gefeliciteerd!’ En hem dan 3 kussen op z’n wang geven. Dan kom je sowieso niet opdringerig over.

en succes!

haha okeee! ik hoop dat ik hem sowieso tegenkom haha
iemand nog suggesties ? :stuck_out_tongue:
x

Gewoon zeggen; Je bent vandaag toch jarig? Gefeliciteerd! :slightly_smiling_face: En dan bijv; Wat heb je al gekregen blablabla. (: Laat 't weten he! :grinning:

ik was heel vroeg uit en ik heb hem helemaal niet gezien hahahaha
okee echt stom

oo jammer! misschien kan je hem alsnog feliciteren hehe

Ik deed het ook een paar dagen te laat x’]

Jammer!
Kun je hem niet nog over hyves feliciteren?

stuur hem een ecard? (vind ik persoonlijk leuker dan een krabbel of sms, omdat iemand dan iets ‘leuks’ uit zoekt en het dan dus persoonlijker is) en is zeker niet opdringerig

Mij was het gelukt (2 maanden geleden ) omdat hij een zin zei die aanleiding gaf
ik was al maanden niet meer zo trots op mezelf geweest dat ik het had gedurfd =D