Leuke jongen maar ook weer niet? watnu!?

Ik heb al best lang gewoon skarrel met hem enzo hij is echt heel leuk je kan met hem praten lachen enzo, alleen als ie dan wat wil afspreken dan vind ik hem opeens niet leuk meer, enzo en dan denk ik; is ie wel knap? enzo
hebben jullie misschien tips?
xxxx.

Het gaat ook niet alleen om uiterlijk he

innerlijk is toch belangrijker dan uiterlijk?
En als jij je fijn voelt met hem enzo.
Maar als je twijfelt zal ik het niet doen. :wink:

je weet gewoon niet wat je wil.

ja ik weet dat het niet om de uiterlijk gaat, maar daar kijk je toch naar?!

NIET…?! :cry:

grapje, ot: als je nu al twijfels hebt, waarom dan doorgaan?

Het oog wil ook wat.

Maar als je nu al zo’n gevoel bij hem hebt, waarom zou je dan verder gaan met hem?

Ja idd, blijkbaar twijfel je. Dus dan kun je er beter niet mee doorgaan, is niet alleen voor jou, maar uiteindelijk ook voor hem beter.

@Cair, dat vind ik ook =)

Ja je kijkt er wel naar maar wat is er dan zo lelijk aan hem.
Kijk ik vind mijn vriend ook niet de knapste, d’r zijn veel knappere.
Maar de mijne is gewoon lieef. En misschien is jou scharrel dat ook wel.

Naja, hij is niet de lelijkste alleen weetje wat het is, ik vind het ook gewoon spannend als ie thuis komt enzo en ik ben pas 14! kijk en dan lijkt het ook alsof het helemaal niet serieus is, snap je?!

ik heb ook precies hetzelfde! ik vind zo’n jongen suuuuuper lief en grappig. maar dan over stappen zegtie ; woeeeh, bier! en dan denk ik; hmmm. miss issie toch niet zo leuk.
dus doe ik het rustiger aan nu.

miss moet je het ook niet zo snel doen, en eerst gewoon als vrienden omgaan en dan kijken of je hem echt leuk vind of niet…?

@ sophieElisabet - ja, dat heb ik dus precies hetzelfde! maar vind ie jou ook leuk?xxx

jaaaa, ik denk het wel. hij had zelfs ruzie met een vriend om mij.
maar het ging ook te snel, en schrok ik daar een beetje van. dus toen heb ik dat gewoon gezegd, en nu kletsen we gewoon en gaat het rustiger aan.

maar miss is zijn niet zo leuke gedrag stoer doenerij? heeft hij patserige vrienden of niet?

Huh, ik snap het niet. Je hebt een scharrel maar je weet niet of hij wel knap is?

Wil je iets serieus met hem of niet?

Je kan toch gewoon afspreken en dan kijken of je je aangetrokken voelt of niet?

Ik bedoel, er zijn naar mijn idee niet echt tips voor; behalve idd uiterlijk is niet alles :wink:

Maar ik zou dus wel afspreken en kijken of je hem wat vindt :wink:

@ deboorah - dan denkt hij zometeen dat ik hem heel leuk vind enzo, en dan moet ik hem toch afwijzen, kijk daar zit ik dus mee.

heb ik ook,
maar ik ben erg onzeker over jongens omdat me vriendin ( naja vriendin is het ook weer niet ) ze steeds afkraakt, maar nu heb ik ook een vriend maja ik zit inprincipe met het zelfde…