Leuke jongen, maar ik wil niets

Ik heb morgen een soort van date met een jongen… Hij zit bij mij in de klas en we gaan naar de film.
Alleen nu is het zo, ik vind hem wel leuk, maar ik wil absoluut geen relatie… Ik heb daar zo mijn reden voor :wink:
(binding angst ook denk ik deels…)
maar ik ben bang dat hij verwachtingen van mij heeft enzo
en denken jullie dat het verstandig is om hem te zoenen, mocht dat gebeuren? want ik wil geen relatie of zo iets zoals ik dus al zei :stuck_out_tongue: ik wil het gewoon een beetje luchtig houden.
tipss?

Omygod, ik dacht echt werkelijk dat ik de enige was, ik vind nu ook een jonge leuk en hij mij ook maar we willen allebei geen relatie dus hahah
Maar ik denk dat als je met hem gaat zoenen hij verwachtingen van je krijgt
Ik zou het ook wel eerlijk zeggen, weet hij ook weer waar hij aan toe is :stuck_out_tongue:
Okee aan mn verhaal heb je ook niks maar okee

Ik weet niet hoe het bij jou op school gaat, maar hier is het vaak zo dat als je wel op een date gaat met iemand en vervolgens met m zoent en hem dan, om maar even te zeggen, ‘dumpt’ dat je toch wel een beetje vreemd wordt aangekeken.
Ik zou hem wel duidelijk maken dat je niks meer wilt dan alleen een date, anders kwets je hem alleen maar onnodig als hij dat wel wilt.

Ja, inderdaad. Geef hem geen valse hoop! Misschien is hij dan wel zo verdrietig/boos dat hij tegen zijn vrienden in de klas nare praatjes vertelt. En dat wil je natuurlijk niet!

Als de date voorbij is en je merkt dat hij je wil zoenen, wees hem dan voor en geef hem gewoon drie zoenen op de wang. Zo laat je zien: ‘Hé, ik vond het leuk maar hier laat ik het bij.’
Succes!

AAH!
dat heb ik ook.
wauw.

ik denk dat jij (en ik :stuck_out_tongue:) het gewoon eerlijk moet(en) zeggen. anders kwets jij (of kwetsen we :stuck_out_tongue:) die jongen als je (we) hem daarna ‘dumpt (dumpen)’

Als je met 'm gaat zoenen is het beetje lullig, denk ik.
Want zo denkt hij dan waarschijnlijk dat je wél wat met hem wilt.
Dus geef hem geen valse hoop.

zeg 't gewoon …

als ik hem als afscheid gewoon een bescheiden kus op zijn wang geef dan is dat ook prima toch? :slightly_smiling_face:
want nu wil ik nog geen relatie maar misschien wie weet over een tijdje…
god wat is dit confusing!

aaah.
hier heb ik ook last van.
ik vind/vond een jongen leuk en dat weet hij ook, en hij mij.
gisteren waren we toen opeens heel klef, niet gezoend maar wel de hele tijd aan elkaar zitten enzo.
maar toen kreeg ik het echt benauwd.
want ik weet dus niet of hij met mij iets wil, want ik wil dat eigenlijk niet.
en waarom weet ik ook niet echt en nu begin ik er ook zelfs aan te twijfelen of ik hem nog wel leuk vind…
heeft iemand tips?
vanavond zie ik hem namelijk weer en moet ik dan eerlijk zijn en zeggen van ik wil het rustig aan doen…
want als ik dat zeg dan denkt hij dat ik hem nog steeds leuk vind terwijl ik dat niet eens zeker weet.
XX

Zo te horen ga je er al vanuit dat hij een relatie wilt, terwijl je dat helemaal niet zeker weet of wel?
Ik zou er ook geen hoge verwachtingen van hebben, en als je hem leuk vind maar geen relatie wilt moet je niet gaan zoenen zodat je hem valse hoop geeft.

ik zou het zoals al gezegd eerlijk zeggen. Je kan wel gewoon met hem afspreken en zoenen enzoow máár wel zeggen dat je geen relatie wilt. Op die manier kan je toch knoeien met die leuke jongen zonder relatie. Maar je moet wel zeker zeker weten dat hij dat begrijpt!

Bij mij hetzelfde, alleen heb ik t tegen hem gezegd, maar het bijkt niet echt door te komen of zo XD

ik heb juist wel zin in een relatie

Ik vind een jongen nu ook heel erg leuk, maar ik wil ook geen relatie met hem.
Al mijn vorige relaties waren erg… Ik ben altijd heel zenuwachtig als ik met iemand heb en ik voel me nooit echt op me gemak.
Mijn vriendinnen vinden het maar raar en zeggen dat ik met hem moet nemem.
Maar ik durf niet ik ben bang dat het dan fout gaat tussen ons en dat onze vriendschap dan breekt.
Maar ik wil hem ook niet kwetsen…
Wat nu

Ben blij dat er meer mensen zijn met mijn probleem

ik heb precies hetzelfde.
vertel het hem gewoon eerlijk, dan weet hij waar hij aan toe is

Oeff, zoveel mensen met hetzelfde probleem !
Maar ik heb ook zoiets, ik ben al een tijdje goed met een jongen om aan het gaan, en ik vind hem best wel heel leuk :slightly_smiling_face:
We msnen en smsen heel vaak en hij is heel lief,
maar we zetten allebei geen stap verder .

ik heb nog nooit een echt vriendje gehad en het lijkt me ook wel leuk,
maar ik ben bang dat ik hem dan opeens niet meer leuk vind en ik hem moet kwetsen.
Ik wil het dus ook luchtig houden, maar toch eigenlijk een stapje verder dan nu,
want ik vind hem zo leuk :wink:

Echt herkenbaar!
Ik word alleen al zenuwachtig bij het idee dat je van die verplichtingen tegenover elkaar hebt. Ik houd meer van spontane … dingen, afspraakjes enzo. Spontaniteit.
Ik heb altijd het idee dat het zo gedwongen wordt in een echte relatie.