Leuke jongen, ken hem nauwlijks...

hoi allemaal,

Zat. heb ik gezoend met een vriend van me broer. Hij zij die avond toen ik weg ging dat ie nog wel een keer wou afspreken. Hij had zn nummer gegeven, ik smsen, maar ik moest hem bellen voor een afspraakje, nou dat wou ik echt niet, dus ging ik maar even smsen.

We hadden net van soort afgesproken maar het regent… dus hij kwam niet naar de stad… ( hijw oont in dorp) dus ging het niet door ik zei ja snap ik wel met dit kut weer, smste die terug ja best wel. Maar nu wil ik wel nog x afspreken maar dan komt het van mij kant, hij moet maar is smsen… moet ik afwachten?

Euh, ik zou afwachten denk ik.

Je kan toch gewoon vragen of die een andere keer wilt afspreken?

ja maar dan komt het weer van mijn kant;P hij begon wel maar toen smste ik

k zou smse .

Als je iets wilt moet je ervoor gaan…

ik zou gewoon afwachten, als hij jou ook zo leuk vindt dan vraagt hij het wel nog een x

Ik zou nog even afwachten.

Hoezo moet 'n jongen altijd als eerste smsen.

Ik zou het gewoon nog een keertje vragen als je na deze x weer steeds moet vragen om iets te gaan doen, dán kun je zeggen het komt steeds van mijn kant. Dit word wat de 2de keer nadat hij zei dat ie nog wel eens met je af wilde spreken?

Het klinkt het bestte om af te wachten, maar dat is eigenlijk kei moeilijk, misschien kan je en subtiele hint geven als: “Andere keer dan maar,” Ofzo. :wink: succes. x

als je echt met hem wilt afspreken, zou ik gewoon terug smsen of hij een andere x kan.

Waarom denken vrouwen/meisjes altijd dat mannen het initiatief maar eens moeten nemen… dat dóen ze nooit. :stuck_out_tongue: Negen van de tien jongens die ik ken tenminste niet.

ik hou van jongens die initiatief nemen, en die beetje de leiding nemen haha…
ik hou het op afwachten, we hoeven ook niet van stapel te lopen… ik kom hem waarschijnlijk nog wel een keer tegen…

zelf smsen :wink:

+1

ik zou hem gewoon smsé :flushed:

heb hem toch gesmst… haha