Leuke jongen in de bus

Hey allemaal, ik ben Serena en ik zie al een tijdje een HELEEEE leuke jongen in de bus. Hij zit altijd in dezelfde bus als ik terug naar huis ga behalve woensdag. Als ik voorbij hem loop kijkt hij wel eens maar voor de rest niets. En 1 keer liep ik voorbij hem en zocht ik een plekje in de bus, en toen pakte hij zijn tas om te laten zien dat ik naast hem mocht zitten. Maar ik was met mijn broer dus kon ik niet naast hem gaan zitten :sob:.
Maar goed, ik wil dus zooooo graag contact met hen hebben maar weet dus niet hoe!!! Ik ben zo verlegen als het op jongens aan komt. Ik durf hem zelfs niet aan te kijken. Maar goed hij stapt altijd 2 haltes eerder als mij uit en is altijd eerder in de bus als mij. Dus ik loop alrijd voorbij hem. Maar de bus is altijd net niet vol genoeg om naast hem te kunnen zitten hahaha echt jammer.
Maar hebben jullie nog enige tips hoe ik met hem in contact kan komen? Want hij is zo knap, hij is echt totaal mijn type, mooie haren, leuke kledingstijl en prachtige handen hahahaha dus please help me!! :stuck_out_tongue_closed_eyes::pleading_face: ( zijn broer zit ook altijd in de bus, maar niet direct naast hem, altijd aan de andere kant van de bus, en ze spreken tegen elkaar een andere taal)

In de trein waar een zeer verbaasde conducteur omriep “dames en heren, ik weet niet zo goed hoe, maar we zijn verdwaald.” Een trein. Die op rails rijdt. Verdwaald.

Bleek de controlekamer het wisselspoor verkeerd te hebben gezet. Het mooie was dat de conducteur het net zo onbegrijpelijk vond als de passagiers en hij vrij snel wist te achterhalen waar we waren.

Dat is een geluk joh! Haha