leuke jongen.. Hoe pak ik dit aan?

Hee,
Er is dus een jongen die ik al een tijdje ken. Niet echt goed, maar wel ooit mee gesproken. Hij zit bij mij op school en is bevriend met een goede vriend van mij.
Ik had hem een tijdje terug toegevoegd op snapchat en we snapchatte af en toe. Op een avond waren we aan het snapchatten over een feestje waar we allebei waren en ik moest iets uitleggen. Dit paste never in het balkje voor de tekst op snapchat, dus ik vroeg of ik het even kon appen. Hij reageerde met Jaa, is goed. Ik heb het hem geappt en daarna hebben we nog best lang over andere dingen geappt. Het klikte naar mijn idee echt goed.
Gister was ik op een feestje waar hij ook was. Hij kwam even hee zeggen en gaf 3 kussen. Ik heb best lang met hem staan praten en weer had ik het idee dat het erg goed klikte. Ik heb heel de avond best veel bij hem gestaan en veel gepraat en gelachen. Ook stonden we samen op de foto. Ik had het idee dat hij op het feestje best vaak expres naast me kwam staan en me expres aanraakte. Hij sloeg ook twee keer zijn arm om me heen. We hadden aan het eind van de avond een groepsapp met een boel mensen van het feest erin, waaronder hij. Daarin werden alle foto’s gestuurd. Ook de foto van mij en de leuke jongen. Even later zag ik dat hij de foto op facebook had gezet. Dit was de enige foto van heel de avond die hij had gedeeld. We hebben vanochtend nog lang geappt en het nog over het feest gehad. Dit was weer een leuk gesprek, maar ik denk dat ik hem echt leuk begin te vinden. Ik heb echt geen idee wat ik verder moet doen, en of hij mij ook wel ziet zitten… :flushed:
Iemand goede ideeën of tips?
Thankyouu xoxo

Vragen of hij zin heeft een keertje wat te gaan drinken?

Haha al mn moed bij elkaar rapen en doen dan maar…

Jaaa tuurlijk!
Ik bedoel, je kan er wel omheen draaien maar nu weet je gelijk waar je aan toe bent!
Daarbij vind ik het wel obvious dat hij je ziet zitten

Dankjewel voor je reactie, lief!
Ik hoop t maar…

Inderdaad! Vragen of jullie samen een drankje gaan drinken ofzo, gewoon als ‘friends’. Dan kom je er later wel achter of hij jou ook leuk vindt :sob::muscle:

Het klinkt wel echt alsof het wederzijds is, dus gewoon doen!

Neeeeee,
niet als friends.
Nu niet, nooit niet :'D
Je wilt geen friendzone oid.

Hahahaha idd :bowing_man:

Dankjewel voor jullie reacties, ben alleen zo bang dat ie alles op dat feestje alleen deed omdat ie alcohol op had…

Nou, dan is dit juist een goede manier om het uit te vinden!
Het lijkt me iig niet aangezien hij het ook op fb zette, maar het is wel handig om te weten dat men over het algemeen eerlijker is als ze gedronken hebben :slightly_smiling_face:

Hahaha, daar hoop ik dan maar op… :bowing_man:

Ik denk wel dat hij jou ziet zitten hoor! Vooral omdat hij die foto erop heeft gezet. Niet geschoten is altijd mis :slightly_smiling_face: