Leuke jongen gedraagt zich een beetje raar...

Hee dit klinkt heel vreemd maar ik heb echt jullie advies nodig!
Ik ben bijna zeventien, en heb bij het uitgaan een superleuke jongen ontmoet
Hij kwam op me afgestapt en maakte een praatje, toen heeft ie later mijn nummer gevraagd.
We hebben wat heen en weer gesmst, en hij vroeg na een tijdje:
Hmm 17 en 21 (hij is 21) kan dat?
Ik zei dat het voor mij prima was.
Toen vroeg hij wanneer ik eens een keer een drankje kon doen, waarop ik antwoordde dat ik niet zo lang doordeweeks kon, maar in het weekend kan ik altijd. Toen vroeg hij of ik dan ook kon komen slapen
Ik zat echt zo van ‘whut?!’ Ik heb je amper gesproken.
Ik heb hem meteen duidelijk gemaakt dat ik niet van plan was om na 1 drankje met hem het bed in te duiken, waarop hij reageer ‘oh wow dat hoeft ook helemaal niet’
Volgens mij heb ik hem hier echt zwaar mee afgeschrikt trouwens

Later vroeg hij: Sarah ben jij nog maagd? Omdat je net zo extreem reageerde

Is het niet raar om meteen iemand te slapen te vragen? En te vragen of een meisje nog maagd is?
Ik ben 17, en ja ik ben nog maagd. Ik vind het een hele leuke jongen, en wil na een tijdje ook best met hem naar bed, maar niet na 1 drankje. Ik vind het eigenlijk een beetje vreemd dat hij meteen dat soort dingen vraagt. Wat vinden jullie dat ik moet doen? Gewoon niet meer mee uit gaan omdat het echt raar is? Of is dit normaal? misschien vraagt hij het zich gewoon af en wil hij dit weten omdat ik zo jonger ben…

Hij is raar dat hij vraagt of je meteen kunt blijven slapen, niet jij.
Jammer dan dat jij hem vervolgens hebt afgeschrikt omdat je er vanuit ging dat hij seks wilde hebben, lijkt mij eerder logisch dat je dat na zo’n raar verzoek denkt.

Ja, beetje appart inderdaad. Vooral via whatsapp. Hij vraagt het vanuit zijn “mannenperspectief” (met waarschijnlijk zijn mannenredenen erachter) aan jou en jij hebt zoiets van dafuuuq wil je?? Ik denk niet dat hij met je naar bed wilde toen hij vroeg of je wilde blijven slapen. En ik denk dat hij ook wel een beetje geschrokken is ja. Maar wel goed dat je hebt duidelijk gemaakt dat je daar niet voor bent. Je kan best nog wel wat gaan drinken, je hebt niets te verliezen!

ik denk dat hij gelijk eraan dacht om met je het bed in te duiken. Je moest misschien eerst even met andere vragen komen denk ik voor conclusies te trekken bijv. hoezo? of waarom?

En met de vraag dat je al maagd ben denk ik dat hij dacht dat hij jou erg liet schrikken, daaruit maakte hij dan op dat je maagd bent. Opzich niet zo een erge vraag hoor. Denk eerder dat hij dan weet dat hij rustiger met je aan moet doen omdat je zo fel reageerde en nog maagd ben.

maar dat ligt helemaal aan wat voor een jongen het precies is eigenlijk.
(hoop dat je mijn uitleg snapt)

Wow, sorry maar ik vind hem echt lullig doen!
Aan zijn berichten te zien, lijkt hij maar op een ding uit te zijn.
Hij kent je amper en wilt gelijk dat je blijft slapen, wilt weten of je maagd ben etc.

Ik zou hem gewoon vertellen dat je niet bepaald blij ermee bent dat hij zo snel gaat en dat je het nogal persoonlijk vindt wat hij vraagt

Ik vind het echt heel vaag dat iemand vraagt (die je - maak ik op uit je verhaal - amper kent) of je blijft slapen en daarna op je maagd bent. Ik vind dat iets heel persoonlijks. Ik zou er nog maar even goed over na denken of hij je echt wel zo leuk lijkt!

Wat een eikel…

Op zich vind ik het niet zo heel raar dat hij het vraagt, maar als jij daar niet van houd dan moet je dat gewoon duidelijk maken :slightly_smiling_face:
Zelf zou ik het ook niet doen hoor, maar sommige mensen doen daar gewoon niet zo moeilijk over

Ik vind het wel raar dat hij zoiets vraagt…
Je kunt het toch leuk en gezellig hebben zonder gelijk te blijven slapen?
Ik zou oppassen met zo’n iemand…

Na een avond vraagt hij jou al om de volgende keer te blijven slapen, en vervolgens vraagt hij of je nog maagd bent… Het lijkt erop dat hij alleen uit is op seks.

om heel eerlijk te zijn denk ik ook dat hij op seks uit is, maar hij is natuurlijk ook ouder en is waarschijnlijk verder dan jou

Het lijkt er op dat hij op seks uit is, maar als je hem leuk vindt zou ik gewoon een drankje gaan doen en je grenzen aangeven, kun je altijd nog wel zien hoe hij daarop reageert!

Hij is op seks uit en speelt nu de ‘oh zo meende ik het niet wees gerust’ en vervolgens word je geraped ofzo.

ghehehhehe xD

Ik heb een beetje het idee dat ik het gewoon verkeerd heb opgevat, dat hij gewoon vroeg of ik wilde slapen zodat we geen shit hadden met laat thuis komen enzo. Maar dat weet ik dus niet. Maar hij wil nog steeds uit, ookal heb ik dus een beetje bot gezegd dat ik geen seks met hem wil. Mijn vriendinnen zeggen dat ik het goed gedaan heb, en dat als hij me echt leuk vind dat ie dan echt nog wel uit wil, en dat het echt niet raar is om zoiets meteen te zeggen. Ik kijk gewoon hoe hij is.

Ik denk dat niet… Hij heeft op dezelfde school gezeten op het gymnasium, en kan me niet voorstellen dat ie dan zoiets flikt.

Hahahahahah.
Zeker vanwege het stukje wat ik net gequote heb denk ik dat jij eigenlijk ook wel uit bent op seks.
Hoe slim iemand ook is, hoe geweldig en geniaal en bladibladibla, hij wil gewoon seks. Get over it. Het is redelijk duidelijk. Het boeit hem heus niet dat jij dan niet te laat thuiskomt ofzo (je kan immers ook gewoon vragen hoe laat iemand thuis moet zijn en je daar aan houden)

Maar goed, sinds jij zegt dat je ooit ook wel met hem naar bed wil denk ik dat je zijn woorden nu goed zit te praten en van het weekend lekker seks met hem hebt?

Hmm, dit heb ik nu ook met een jongen. Ik ken hem alleen niet via uitgaan maar via een vriendin. Hij vraagt hoever ik wil gaan op een eerste date, blabla. Ik weet dus niet echt wat je kunt doen.