Leuke jongen, en nu?

Hey ladies,

Ik vind een jongen erg leuk.
Hij is 15 ik ben 14.
Hij heeft (bijna) nooit met een meisje verkering gehad.
En hij is erg onzeker (ook zeker over meisjes).
En hij is verlegen (zie mijn andere topic).
Hij en ik zijn allebei niet erg handig met het andere geslacht.

Ik praat wel eens met hem maar kan geen hoogte krijgen.

Hij denkt wel dat ik op hem ben (dat weet ik van een goede vriend van hem), maar hijzelf zegt er nooit wat over, en ik heb het gevoel dat we samen steeds closer worden.

Ik wil hem graag zeggen wat ik van hem vind, maar durf eigenlijk ook niet.
Ik ben bang voor zijn reactie en daarna die van zijn vrienden.

En de belangrijkste vraag;
Vraag je in de derde nog verkering?
of gaat dat allemaal vanzelf?

Nog tips?

Alvast heel erg bedankt.
Ik weet anders echt niet wat ik moet doen, dus iedere reactie is heel erg fijn!

xxx

Misschien dat je hier eens een kijkje zou kunnen nemen: http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindtiemeleuk-topic-121240.0.html

Ik zou het hem gewoon vragen of hij zin heeft om een keer iets leuks te doen.
En tsja verkering vragen, daar heb ik geen verstand van want die had ik nog niet toen ik 15 was :stuck_out_tongue:

Zo te zien moet jij de eerste stap zetten

Wees niet bang voor zijn reactie, als hij niet in kan zien dat hij iemand geweldig misloopt is het zijn probleem! Als zijn vrienden er raar overdoen zijn ze echt kinderachtig. Daar moet jij je niet door neer laten halen. Schouders recht, hoofd omhoog, JE KAN HET! Anders zijn er vast nog zat jongens in je leven die wel wat met je willen :wink:

Het is normaal om verkering te vragen in de derde (en later ook! Alleen later noemen ze het een relatie, maar het is precies hetzelfde als verkering).
Het kan vanzelf allemaal gaan, maar persoonlijk zou ik gaan voor duidelijkheid en gewoon BOEM vragen. Dan weet je waar je aan toe ben. Zelf dacht ik vroeger ook dat het allemaal vanzelf ging. Toen dacht ik dat ik een relatie met iemand had en hij dacht er totaal anders over…

Gewoon een keer wat met hem afspreken, en als er duidelijke hints zijn kun je een keer (hoeft niet gelijk de eerste keer te zijn) te vragen of er wat is tussen jullie. Dan vraag je niet gelijk verkering, maar je vraagt wel of er 'iets ’ is. Want letterlijk vragen is echt niet nodig.

Heel erg bedankt voor de tips!