leuke jongen / disco.

-

Gewoon toevoegen op msn, dan daar met hem praten over van alles & dan over 2 weken ofzo zeggen dat je daar uit gaat :wink:

“Hey, ik ben toevallig over een paar weken in de buurt. [Plaats en datum] Kom je dan ook? Lijkt me gezellig!”

-

Je hebt al gezoend met hem na 1 uur in de disco…
Dus het lijkt me niet opdringerig om hem toe te voegen op msn.
Nouja, een berichtje lijkt me wel beter!

-

Ik zou hem gewoon toevoegen, je hebt niets te verliezen

gewoon toevoegen, waarom is msn er anders? als hij niet met je wilt praten blokkeert hij je wel, maar hij heeft zelf gezegd dat je het moet zeggen als je daar in de buurt bent, dus moet je dat gewoon doen. :grinning:

[fgcolor=#395082]Ik zou heb nu toevoegen op msn. Als je dan weer een aantal keer contact met hem hebt gehad over 2 weken is het ook niet zo gek als je zegt dat je weer in bij hem in de buurt uitgaat binnenkort.[/fgcolor]

-

nee joh,
niks geks aan, gewoon doen! :slightly_smiling_face:

Doen:)

-

OF hij wil ook gewoon even goed nadenken over wat hij terugstuurt, net als jij had :wink:
maak je niet druk tenzij iets anders is bewezen :slightly_smiling_face: kan lastig zijn, maar zal veel schelen.
hij zei zelf toch dat je het maar moet laten weten wanneer je daar weer bent, en dat doe je, dus niks raars en niks mis mee!
en iemand die je kent/hebt ontmoet en waar je het leuk mee had toevoegen op msn is ook helemaal niet vreemd.

haha geen een jongen zal met je zoenen en later nog leuk met je praten enzo, en daarna ineens niks meer laten horen vanwege een mailtje ;p komt echt nog wel hoor.

-

had ik ook een keer, na een paar dagen kreeg ik een berichtje terug
later bleek dat hij er echt goed over na wilde denken voordat hij iets terug ging sturen want hij wou niet iets verkeerds of stoms terugsturen
dus hoop dat dat bij ook zo is!

-