leuke jongen die ik al heel lang niet heb gezien/gesproken..

Heeyy
Ik heb ff jullie advies nodig! :stuck_out_tongue:

Sinds vrijdag heb ik een jongen op hyves en msn. Die jongen ken ik nog heel vaag van vroeger (zo’n 8 jaar geleden). Gister hadden we een soort feest en hij was er ook. Ik begin hem opeens leuk te vinden.
Gister zei ik hem gedag, alleen hij had een beetje teveel gedronken geloof ik… :S en ik was ook redelijk aangeschoten. Ik vroeg hoe lang hij er al was, maar kreeg alleen een soort van: huuhh…? als antwoord. Dus niet helemaal nuchter :stuck_out_tongue: (en we hadden elkaar dus al 8 jaar niet gezien en gesproken…)

Ik wil hem graag weer leren kennen, maar het is dus een beetje raar, want ik ken hem wel… alleen heb hem heel lang niet gezien en gesproken.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken??

XXXXXXXX

Alvast bedankt! :grinning:

Een krabbel sturen met of ie het feest gister leuk vond ofso? (: En dan na een paar krabbels uitgewisseld te hebben, vragen of ie zin heeft om een keer afspreken? -en zo krijg je wss ook zn nummer^^-

Zoiets dacht ik ook al ^^

Bedankt!

Nog iemand andere tips??..

iemand.??

Dat had een vriendin van mij ook. Ze vond op hyves iemand terug die ze begin basisschool voor het laatst gezien had. Toen zijn ze gaan msnen, en ergens eens afgesproken, gewoon als vrienden, om elkaar weer eens te zien. Zo zijn ze een tijdje bevriend geweest en toen kregen ze een relatie (wat dan nu wel weer uit is, maar ze zijn nog steeds goede vrienden).
Dus voeg hem gewoon op hyves toe, en dan later op msn, en dan zie je wel hoe het afloopt. Succes!

Okee, jaa ik heb hem dus op hyves toegevoegd en ook op msn :stuck_out_tongue:
Nog niet zo vaak gesproken (het is sinds vrijdag… XD)
Maarja, ik vind het zo moeilijk om iets te bedenken om over te praten. Want het is zoo lang geleden dat we mekaar voor het laatst hadden gezien.
Ik denk dat ik binnenkort maar zn nr vraag en dat we maar eens wat af moeten spreken :stuck_out_tongue:

Misschien ga ik volgende week uit, vraag ik hem misschien wel mee :slightly_smiling_face:

Nog iemand een idee??
Alles is welkom… :stuck_out_tongue:

Als je met hem op msn praat kun je het bijvoorbeeld hebben over wat hij nu op school doet. En in zijn vrijetijd (hobby’s, waar hij uitgaat enzo). Verder weet ik het ook niet eigelijk. Succes!

UP!