hee meiden!
ik heb onlangs een ontzettend leuke jongen leren kennen, die een klein stukje van me af woont.
een vriendin van me zat bij hem op school en zei dat het een leuke jongen was(is!).
maar nu komt het ik vertelde een soort van vriendin over hem en toen vertelde ze dat een vriendins nichje(die ik ook ken, ik noem haar even R.) ook iets met hem heeft gehad en dat ze het eens hebben gedaan(seks dus), maar of R. onder seks echt seks verstaat of gewoon een stukje verder gaan verstaat(aangezien ze 14 is) wist zei ook niet. nu hebben die leuke jongen(zo benoem ik hem maar even
) en ik ook gewoon gesprekken over ‘verder’ gaan enzo. en hij vertelde dat hij wel eens verder is gegaan, wat ik niet erg vind ofzo, maar dat hij nog wel maagd is. een vriend van die leuke jongen is nogal een player en zoent het liefst met iedereen, die leuke jongen zegt dat hij absoluut niet zo is. maar die vriendin zegt / denkt dat het wel zo’n soort figuur is…
dus wat denken jullie ?
sorry voor het lange en ingewikkelde verhaal, zit er nogal mee aangezien ik dacht écht een
leuke jongen te hebben ontmoet.