leuke jongen, andere verhalen.

hee meiden!

ik heb onlangs een ontzettend leuke jongen leren kennen, die een klein stukje van me af woont.
een vriendin van me zat bij hem op school en zei dat het een leuke jongen was(is!).

maar nu komt het :cold_sweat: ik vertelde een soort van vriendin over hem en toen vertelde ze dat een vriendins nichje(die ik ook ken, ik noem haar even R.) ook iets met hem heeft gehad en dat ze het eens hebben gedaan(seks dus), maar of R. onder seks echt seks verstaat of gewoon een stukje verder gaan verstaat(aangezien ze 14 is) wist zei ook niet. nu hebben die leuke jongen(zo benoem ik hem maar even :flushed:) en ik ook gewoon gesprekken over ‘verder’ gaan enzo. en hij vertelde dat hij wel eens verder is gegaan, wat ik niet erg vind ofzo, maar dat hij nog wel maagd is. een vriend van die leuke jongen is nogal een player en zoent het liefst met iedereen, die leuke jongen zegt dat hij absoluut niet zo is. maar die vriendin zegt / denkt dat het wel zo’n soort figuur is…
dus wat denken jullie ? :blush:

sorry voor het lange en ingewikkelde verhaal, zit er nogal mee aangezien ik dacht écht een
leuke jongen te hebben ontmoet. :flushed:

Je zal er zelf achter moeten komen hoe hij echt is …
het kunnen ook gewoon verhalen zijn.

Ja dat kunnen wij ook niet weten hoe die jongen is he

oke sorry ofzo?

Haha nou sorry als je het aanvallend vond maar je zal er toch echt zelf achter moeten komen, wij weten niet of die verhalen waar zijn want wij kennen die jongen niet? Verhalen kunnen gewoon verhalen zijn en verhalen kunnen ook waar zijn.

hm, ja oke. k zat ermee, k dacht deel het even…

Ik denk dat het een alien is

ok?

Dat mag ook best, maar er is niet echt een ‘‘goed’’ advies of antwoord op deze vraag.

Ik zou het ook even aankijken, het kunnen verhalen zijn, hij kan ook glashard liegen.

Klopt, hij gaat vast niet over zichzelf zeggen: ‘’ Ja ik ben een enorme player, klopt!’’
Ik zou hem dus niet direct vertrouwen

Okee wees voorzichtig, ik heb hetzelfde gehad en hij ging nogal te ver ; s