Leuke jongen -> altijd een tegenvaller.

Ja hoor, zoals je misschien in een vorig topic hebt gelezen, ben ik terug gekomen uit Lloret, gisteren.

‘Kort’ samengevat; er zat een hele leuke jongen 2 appartementen naast ons, was daar best vaak onder andere omdat ik hem leuk vond en die vrienden waren ook super aardig. Hij was 20, ik 16 nou ja, geen shocking groot verschil voor een vakantie scharrel dacht ik. Elke avond, rond een uur of 11 terwijl mijn vriendinnen sliepen om heel de nacht uit te gaan hadden we zonder af te spreken telkens die zelfde tijd dat we op 't balkon gingen staan. Gewoon serieus en ook niet serieus praten, we vroegen aan elkaar waar we deze avond zouden uitgaan, wat eigenlijk altijd Bumpers was, dus we zouden elkaar daar zien. Hij vroeg me ook een avond of ik daar een glaasje Sangria kwam drinken, natuurlijk dacht ik.
Ik kom daar, elke dag wel eventjes. Gewoon gezellig nog helemaal niet gezoend, gewoon echt gezellig als ‘vrienden’.

We lagen op bed, gewoon te praten met die vrienden er ook gewoon bij. Toen die wat boodschappen gingen halen, vertelde hij dus serieus dat hij een kind had van 4. Hij heette Tom, hij was op ze 16e vader geworden. Hij voedde dat kind in ze eentje op, omdat die moeder hem was gepeert. Ik zat een shock, een kind? Hij vertelde me echt rakende dingen, over dat hij een tijd geen onderdak had enzo.

Toen was 't verhaal nog niet klaar, ik vertelde hem dat als ik een kind zou hebben wel willen trouwen. En ja hoor, dat was hij ook. IK VOND EEN JONGEN LEUK DIE FUCKING VADER WAS EN GETROUWD IS. Sinds een jaar, hij heeft haar gevraagd op 't spaanse strand, en een jaar geleden zijn ze getrouwd.

Ik zei nog wel hoi tegen hem als ik hem tegen kwam, en op me laatste avond heb ik der nog een afterparty gehouden wat trouwens ook geen ruk voorstelde. Maar ik vond/vind hem nog steeds leuk, wat erg… nu zeker omdat hij getrouwd is.

Nou, heb ik weer hoor…

ah damn heb je zijn telefoon nummer/msn?

Hmm, wel een beetje vaag… :crazy_face:
Een kind van 4, voed hij in z’n eentje op… Tijdje geen onderdak?
Maar wel op vakantie met vrienden?
Ahja lekker laten gaan, zijn zat lekkere jongens :grinning_face_with_smiling_eyes:

Niks… ook toen ik gedag zei was 't ; fijne reis, hee doei.
Maar, ik heb hem gevonden op hyves en gewoon vrienden geworden, want dat wil ik ook wel gewoon blijven weetje.
Maar hij blijft er 2 weken, dus hij komt zaterdag pas terug. Maar dan ga ik al weer weg naar Frankrijk.

Laat het gaan, je zou het alleen maar erger maken voor hem om achter hem aan te zitten…

Hij is getrouwd en heeft een kind. Er zijn genoeg jongens over!

Ik snap het niet zo goed… Hij voedt het kind alleen op, want de moeder is weg, maar hij is wel getrouwd? Met de moeder dan? Of met iemand anders?

Anyway, vergeet hem…

Leuke jongen → Altijd een tegenvaller.

Nee, dan is het gewoon geen leuke jongen, want als het een leuke jongen is dan valt ‘t niet tegen en als het een keer wel zo lijkt maar hij uiteindelijk tegenvalt dan heb je het verkeerd ingeschat en is hij niet zo leuk als je dacht :’)

Afblijven, en verder gaan zoeken :wave:

voor een vakantiescharrel :crazy_face:

Nee hij is getrouwd met iemand anders, dus niet die moeder ;p

Aah oké. :slightly_smiling_face:

Maar zoals ik al eerder zei, het is het beste om hem te vergeten… Het is moeilijk, maar anders maak je het nog moeilijker…