Leuke jongen alleen hij gaat zo snel.

[i] ik heb dus een hele leuke jongen ontmoet op zo’n feest. En we hebben vandaag afgesproken, en ik vind hem ook heel leuk! Maar hij zegt nu al loveyou enzo. En ik weet niet zo goed hoe ik hier op moet reageren!

liefs.[/i]

Dumpen. Player.

Wie zegt dat hij een player is?..
Mijn ex deed dat ook :’/ hoeft niet zo te zijn hoor. Jongens zijn over het algemeen een stuk sneller daarin (vind ik dan). Je kan gewoon face to face zeggen: ’ Ik wou wel even zeggen dat je té snel gaat. ’ of: ’ Waarom zeg je nu al i love you? ’ ect.

Loverboy/player/loser. Dumpen die handel.

En jij wil zeggen dat je ex het niet tegen elk meisje zei? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Sneu figuur (:

Als je hem echt leuk vind, kun je gewoon tegen hem zeggen dat je niet prettig vind dat hij zulke dingen al zegt of gewoon vragen hoe hij tegen jullie ‘relatie’ aankijkt.

Die jongen dan he, sorry ! Ik zou er dus niets mee doen

Jemig! Hij is echt geen player, maar ik vind dat ie het gewoon te snel zegt!

Als een jongen iloveyou zegt, terwijl je hem alleen kent van een feestje, dan klopt er iets niet met die gast (: of hij is zo’n typ die supermega klef is en jullie al voor 1237895432423 jaar samen ziet?

Mee eens! De volgende keer dat je hem ziet gewoon zeggen dat hij iets te snel gaat met het ‘iloveyou’ :slightly_smiling_face:

Misschien meot 'ie nog leren dat hij niet meteen zo snel moet zijn? XD

Hij vind je gewoon super leuk <3

Tja die jongetjes moet je nooit zo geloven. Over een paar weken zijn ze je weer vergeten.

misschien denkt ie dat het zo hoort, heeft ie niet zoveel ervaring?
misschien vind hij je super leuk?
misschien moet je hem niet geloven omdat hij een player is?
of misschien bedoelt hij het niet op de "ik hou van jou’ -manier, maar meer van ik vind je een heel leuk meisje.

Ik ken hem niet, dus kan het niet goed beoordelen

Ik vind niet dat hij een player zou zijn enzo omdat hij dit al zegt. Ik zeg het ook best snel.

Veel mensen hier oordelen wel heel snel. Ga gewoon op je gevoel af,
en vraag desnoods aan hem waarom hij het nu al zegt?
Of vraag aan zijn vrienden of hij al veel meisjes heeft gehad, dan weet
je zeker of het wel of geen player is?

Het is idd een beetje erg snel…
Zoals hierboven staat ga gewoon op je gevoel af.