Leuke Japanse dingen die je ook in NL wilt!

Ik ben helemaal gek op Kawaii en die Japanse dingetje. Wat zou jij ook in Nederland willen hebben uit Japan? Ik wil Decotti en veel meer winkels met Kawaii!

iedereen houd opeens van japan enzo, met die jongens die gewoon keihard op meisjes lijken.

ik pass

die schattig kledingstijl van ze is echte liefde.

wat is Kawaii?

dat betekent schattig volgens mij, dus ze bedoelt waarschijnlijk schattige dingetjes.

Ik wist dat het schattig betekende (: Maar vond het niet zo logisch xD “Veel meer winkels met kawaii” : D

Ja idd ik zat ook al te kijken :'D

Ik ben helemaal gek op schattig en die Japanse dingetje. Wat zou jij ok in Nederland wllen hebben uit Japan? Ik wil Decotti en veel meer winkels met schattig!

Say what?

goeie anime.

harajuku-plein, hahaha. En die fotobewerkmachines, ben even de naam kwijt.

toch betekent het schattig, ze gebruikt het woord alleen verkeerd.

Meer shops die manga verkopen.

Hmm, het is niet Japans, maar Thais, mag dat ook? (:
Ik wil hier: de 7-Eleven; die leuke Pucca / Hello Kitty spulletjes, de kledij van op de marktjes in Bankok, die leuke winkels van daar, de mentaliteit van de mensen, etc. :grinning:

Manga boekjes. Er zitten wel wat boekwinkels in NL die die dingen verkopen maar niet in mij buurt of van de series die ik wil hebben :'D

Ja. Nouja, ik heb hier genoeg adresjes… Maar ik wil vooral GOEDKOPERE manga! Volgens mij zijn ze hier een beetje overpriced…

Wat is dat toch met dat Kawaii? Waarschijnlijk spreek je het niet eens goed uit.

Nja OT: Ik wil (meer) Animes op tv.

Ik wil graag lucky paper star papiertjes en van die hebbedingetjes zoals stickerzakjes enzo :grinning:

Ik zou Japanse les willen krijgen haha. Een vriend van me is al heel lang geobsedeerd met Japan, dus ja die praat vaak Japans tegen me. Haha.
En ik wil beter worden in het Amigurumi-dolls kunnen maken.