leuke ideetjes om mijn kamer te pimpen

ik ben mijn kamer een beetje zat,
iemand leuke ideetjes om mn kamer een beetje op te leuken?
dankjewel alvast hehe (=

Maak een collage! Koop een groot stuk wit karton en plak er allemaal inspiratie/mooie foto’s uit tijdschriften op in de kleur van je kamer! Ik had een hele kale muur en heb allemaal inspiratie’s in zwart/wit. Ik heb hem aan een spijker opgehangen en aan die spijker hang ik dan bijv. een hanger met een mooie blazer of een ander mooi item!
Of een plank tegen de muur waar je je schoenen opzet of andere leuke spulletjes?

Zijn er hier al niet tientallen topics over?

oeh !
dat is coool, ik heb ook zo’n kale muur, dus die collage kan ik wel gebruiken!:smiley:

er zij hier al heel veel topic´s over .
maar ik zal je even helpen, ik had een hele oude spiegel op de markt gekocht .
hij had echt zoon leuke ouderwetse koningklijke stijl en die heb ik zilver gespoten , heel vet! en heel veel fotolijsjes kopen en die op een hele muur hangen . ps hang die spiegel in een hoek je kamer word echt groter door :grinning:

Jaa er zijn hier al tientallen topics over, maar ik vind het een beetje kinderachtig om steeds te zeggen; daar heeft ze toch niks aan?

Ik wou een hartjes-slinger gaan maken van stof.

Nodig;
een schaar
naaimachine (of naald en draad whaha)
watjes/vulling
leuke stof
lint

Je knipt uit de stof 2 hartjes, die leg je met de mooie kant op elkaar. Dan naai je hem (nog niet helemaal) dicht. Als je nog een stukje open hebt gelaten moet je hem binnenstebuiten draaien (zodat ie dan dus met de mooie kant naar buinen ligt) en vul je hem met watjes. Dan naai je het laatste stukje dicht, naait er een (linten) lusje aan, en maakt hem aan een lang lint. Als je een paar hartjes maakt aan dat lint en hem door je kame rhangt lijkt me dat wel mooi :grin:

Als je het niet snapt moet jehet zeggen, dan maak ik er tekeningetjes bij.
als ik ze af heb kan ik wel een foto maken?

Foto’s van vriendinnen, collage, spulletjes van de kringloop opknappen (verven ofzo, nieuw lampekapje op een lamp), sfeerlichten, kussentjes, etc. etc.
Je kan ook bij stoelen

1. je bureaustoel (als die met stof is) een andere hoes geven
  2. als je houten stoelen hebt: ze verven in een leuk kleurtje (dat kan ook met een houten bureau ofzo)

of je verft/behangt je hele kamer, dat kan natuurlijk ook :stuck_out_tongue:

HoiHoi,
Ik wil ook mn kamer opvrolijken maar ik mag geen dingen op de muur plakken enzo (omdat we een nieuw huis hebben) en nu ga ik dus een collage maken en dat leuk op een tafeltje zetten.
En nog een tip voor jou, als jij een spiegel in je kamer hebt kan je daar nog foto’s op plakken en lichtjes bij hangen is erg leuk !! Of een leuke lamp

ik kan ook al deze ideetjes gebruiken :slightly_smiling_face:

Lampenkap maken; rijg aan stukken ijzerdraad kraaltjes en knopen. Maak die vast aan de boven en onderkant van een opzet van een oude lampenkap.
Bureaustoel opleuken; wikkel wol om je stoel heen, vergeet de poten niet (leg voor je gaat wikkelen een kussentje op het zitvlak, om lekker te kunnen zitten.)
Bureau; verf hem met schoolbordverf, whiteboardverf (duur!), of magneetverf of plak je lievelingsplaatjes en favo modefotoos op je bureau en lak daarna eroverheen.
Muur; Er zijn velen soorten leuk behang, om zelf in te kleuren of te beplakken bijvoorbeeld. Je kunt ook met schoolbordverf of kurktegels (prikbordeffect) werken. Lijstjes en postertjes zijn ook leuk om op te hangen.
Voor meeeer inspi; kijk in woonmagazines zoals 101 woonideeën of VT wonen. Natuurlijk kun je ook de IKEAmagazine bekijken (volgensmij is 'ie Gratis&voor niets!)

Zooo, dit waren mijn tips.
xx