leuke ideeën voor vrijgezellefeest

de titel zegt t al :grinning:
kom maar op met ideeen =D
xx ons

Een stripper :smirk:

ik heb mt me zus egt iets vets gedaan!
eerst de op dr werk opgehaald en in n pinguinpak gestoken
we gingen naar n een of anders centrum vraag me niet de naam k weet t niet!
kon je karten en vanalles!
maar wij ginge eerst goudstaven zoeken
was heeel vet in n donkere ruimte moest je door allemaal laserstralen kruipen vet eng je zag alleen die rode lasers! en dan moest je zo snel mogelijk die gouden staven heen en weer brengen
egt heeel vet!
en daarna ginge we sumoworstelen in zon pak! was zooo lachen met allemaal meiden natuurlijk was superleuk! helemaal chinese sfeer had die ruimte ook!
was egt n vet ding daar kon je vanalles doen! egt super
en daar ook gegeten supergaaf hadden ze ene hele show eromheen! moest me zus ook het podium op enzo liedje zingen! want dr waren allemaal vriujgezellenfeesten dus al die vrijgezellen t podium op en liedjes zingen! na n tijdje die hele zaal volop feesten! was egt supergaaf hele leuke entertainers!
en daarna zijn we nog uitgegaan was ook heeel leuk!
doe zowiezo de vrijgezel n pak aan dan heb je de volle aandacht!

succes! xx

upjeee?

haha op vrijgezellefeesten in nederland worden de vrijgezellen niet zo ‘voor schut’ gezet, helaas, lijkt me wel vet. In parijs was er eens een man, in een rokje, met waterschoenen en een strohoed op, die moest kleine knabbelzoutjes verkopen, recht voor de notre dame.
maar je kan misschien een workshop doen? bijv www.zizikralen.nl daar heb ik bonbons gedaan, was súper leuk.

up