Leuke ideeën om samen te doen!

Hoi,
Ik weet niet of er al zo’n topic is maar ik kon hem niet vinden, zo ja dan heb ik graag de link en mag deze worden gesloten
Ik ben eigenlijk altijd opzoek naar leuke dingen om samen te doen met mijn vriend maar ik ben niet zo creatief, nu gaan we dinsdag samen een dagje naar Scheveningen maar voor de volgende x heb ik graag al wat ideeën achter de hand:) En ik ben vast niet de enige die af en toe geen idee heeft voor iets leuks dus nu kunnen we ideeën en ervaringen delen :slightly_smiling_face:

Ik zal de ideeën in deze beginpost zetten! Graag ook het bedrag erbij!
Als het bedrag er niet bij staat gok ik deze dus als je iets ziet dat niet klopt hoor ik het graag

Eten, drinken en reiskosten in de meeste gevallen exclusief, behalve bij dingen als uiteten

Onder de 10 euro:
Dagje naar het zwembad
Picknicken
Marshmellows maken
Honden uitlaten
Wat drinken op het terras
Naar een meertje om te zwemmen
Bioscoop
Theater
Cafe met leuke bandjes
Een dagje naar scheveningen
Dagje strand
Kermis - kan ook duurder
Ijsje halen
Filmpje op de bank
Nachtwandeling
In de tuin kamperen
Samen uitgaan - duurder naarmate je meer drinkt
Skeeleren
Fietsen
Hardlopen
Elkaar masseren
Samen foto’s maken
Spelletjes doen
Gamen
Koken - kan ook duurder
Op de trampoline
Zoenen, knuffelen etc.
Schaatsen
Schilderen
Kleien
Poolen
Kinderboerderij
De stad in

Tussen de 10 en de 25 euro:
Dierentuin
Karten
Sauna
Snowboarden of skieen in snowworld (vanaf 20 pp)
Lasergamen
Paintbal
Bowlen
Hightea - kan ook duurder of goedkoper
Kanoen
Concert - kan ook duurder
Paardrijden
Chocofondue - kan ook duurder of goedkoper

Boven de 25 euro:
Naar een pretpark
Toeristische activiteiten
Winkelen - kan ook goedkoper
Uit eten gaan
Bootje huren
Gourmetten

picknicken, ben je onder de 10 euro kwijt!

Marshmallows maken is ook echt een aanrader. Het klinkt best saai, maar het is echt heel gezellig. Gooi een hoop kussens op de grond, maak een kampvuur en zet een leuk muziekje op. Super romantisch om dan 's nachts samen naar het vuur en de sterren te staren :slightly_smiling_face:

En dit is ook zeker onder de tien euro^^

Een terassje pakken in Amsterdam is ook altijd gezellig vind ik (: of naar een van die toeristen dingen in Amsterdam maar dan ben je al gauw voor 2 personen boven de 20/30 euro kwijt.

Een dagje naar de dierentuin :3 Of als je allebei bijv een hond hebt met de honden naar een groot bos of park toe (aanrader Amsterdamse bos of Vondelpark, als je in de buurt woont).

Dit vind ik altijd leuk om te doen: dagje strand, naar 't bos, ergens bij een meer zwemmen als 't wat warmer is, naar een lokaal theatertje/café (daar spelen vaak leuke bandjes of voorstellingen voor een goede prijs, vaak superleuk!).

-bioscoop
-strandwandeling
-kermis
-karten
-winkelen
-naar ijssalon
-terrasje pakken
-thuis op de bank film kijken, kan ook heel romantisch zijn :wink:
-sauna
-nachtwandeling
-in de tuin kamperen
-zwemmen
-snowboarden of skiën in snowworld
-samen uitgaan
-skeeleren
-fietsen
-harlopen
-elkaar masseren
-samen foto’s maken
-lasergamen
-bowlen
-uit eten gaan
-high tea

bootje huren, kanoen, spel spelen, bakken, koken

Dit komt uit een topic uit 2010, dat ik nu ga sluiten, aangezien TS niet meer actief is om de beginpost aan te passen.

upje

Leuk topic!