Leuke ideeën gezocht voor wedstrijd!!

Heey,
Mijn broertje gaat naar de eerste en op zijn nieuwe school hebben ze een fotowedstrijd. Ze moeten met een tas van die school op een originele plek op de foto. Ze kunnen daarmee een Wii winnen, en dat wil hij al zo lang & zo graag! Dus ik dacht; ik ga even aan jullie vragen of jullie nog originele ideeën hebben want we kunnen niet echt iets bedenken wat we zouden kunnen doen.
Alvast bedankt!

Als ze een muurtje hebben op die school een tv met stoepkrijt erop tekenen, de wii ervoor zetten die half in die tas zit en met zijn alle zogenaamd wii-en?

nou, ze mogen alleen die tas gebruiken, de wii kunnen ze winnen. Die heeft ie dus nog niet en dan kan ie er ook niet mee op de foto :wink: Maar wel een leuk idee.

Maak een foto van iemand die op de wc zit mijn zijn tas ernaast.
zo’n aaah -schrik- foto zeg maar.

Wel een heel leuk idee maar… het is nogal een tja erg christelijke school :stuck_out_tongue:
Daarom vinden we het extra moeilijk om iets leuks te verzinnen. Mn moeder had bedacht om gewoon iemand alleen een tas voor te houden (bij een jongen dan) en dan verder niks aan. Maar dat doen we ook maar niet… :stuck_out_tongue_winking_eye:

in de container xd

Op de bank,voor de tv, met een afstandsbediening erin

Of

De tas op een wc met wc papier erin

Of

Aan een boom met appels erin

moet het 1 foto zijn of mag je er een collage van maken?
anders kan je allemaal foto’s maken zodat je ziet dat je die tas altijd bij hebt ofzoiets.

oke slecht idee

een orginele plek zeg je hè?
hmmm…
in een kattenbak?