Leuke hobby vinden als je een slechte fijne motoriek hebt

Ik heb een slechte fijne motorie. Waardoor dingen als schrijven, tekenen, kraaltjes rijgen enz veel energie kosten en niet leuk zijn. Thuis doe ik veel dezelfde dingen, die mij nu vervelen, tv kijken, computeren, lezen bakken en puzzelen. Ik zou graag eens wat anders willen doen, maar wat? Hebben jullie nog leuke ideeen voir binnenhuis? Voir buiten heb ik al wat leuks met mijn tuintje bezig en foto’s maken. Dus ik zoek echt iets voor binnen en waarvoor ik geen pc nodig heb

Zingen misschien? ik zou het verder ook niet weten

Zingen is niet echt mijn ding.

Misschien dansen? :slightly_smiling_face:

Instrument leren bespelen? Of een taal leren?

Schrijven kan toch ook gewoon op de computer? Daar is toch geen fijne motoriek voor nodig? ;p

hardlopen?? oeps binnenshuis

ik weet niet of knippen wel gewoon goed gaat. maar dan kan je misschien collages maken met plaatjes uit tijdschriften enzo.

Kun je je fijne motoriek niet gewoon verbeteren? Of kan dat niet meer op latere leeftijd haha

Ik snap niet echt wat een slechte fijne motoriek inhoud… kun je het me beter uitleggen?
x

@ Kloderkat,
Ik wil juist iets doen waarbij je geen pc nodig hebt.
En oefeningen doen helpt altijd, maar is niet altijd fijn.

@ Camilla,
Dat houd in dat je met dingen zoals schrijven enz moeite hebt. Als je dan bvb gaat schrijven tril je heel erg.

Jeetje balen voor je zeg! Maar ik kan eigenlijk niet zo snel iets anders bedenken dan dat er al is opgenoemd…