Leuke haar ideetjes

Hallooo

Ik heb een soort van ding waar ik al een tijdje mee worstel…

Ik heb mooi lang dik bruin haar … Maar het nadeel is dat het als gordijnen voor mijn ogen valt …
Mn vriendinnen spreken me er well is op aan maar ik weet ech niet wat ik er mee moet …

Iemand enig idee ??

Bedankt voor de tips , ik heb naam gewijzigt en ik ga dat nu zeker een keer met mijn haar proberen

Watervalvlecht vind ik zelf wel nice. Typ maar eens in op youtube !

Je kunt ook 3 plukjes pakken van je haar. Eentje aan de voorkant, een plukje die langs je oor hangt en 1 van achteren en dan de 3 plukjes die je hebt gepakt vlechten. (Sorry voor de beetje vage omschrijving, hoop dat het duidelijk is ;3.)

Je haar in een schuine vlecht dragen.

Zij staartje.

Met knipjes je haar naar achteren steken.

Bedankt voor de tips ik heb nu een schuine vlecht in gedaan de rest van de dingen ga ik van de week uitproberen

Mocht je je haar niet eeuwig vast of met vlechtjes willen dragen, kun je ook wat lange lagen aan de voorkant van je haar laten knippen. Dit zorgt voor wat minder volume aan de voorkant, maar behoud wel je lengte :slightly_smiling_face:

Voorbeeldje:

Kijk op youtube voor leuke haarturtorials

X

er was hier toch een topic over? met allemaal van die stappenplan-kapsels :wink:

deze:
http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/039stappenplan039-kapsels-200838.msg272965110.html#msg272965110