Leuke haar-ideeën voor dik haar

weten jullie miss. leuke ideeën voor meiden met dik haar?

Ik heb zelf dik haar maar vind zelf het mooiste als het loshangt en dan in model. Of vroeger maakte ik een lange vlecht.

Sorry geen inspiratie meer=(
dus een up!

ik heb zelf ook dikdik haar en ongeveer tot boven mn bh bandje
en in laagjes.

gewoon je haar los wel in model een betje slag of golvend
is ook moooi ., tsjah weet nie

Die verticale klips laten dik haar heel mooi vallen =)
Kijk daar eens naar,
die verkopen ze bijna bij elke drogist.

een schuine pony knippen andere kant van je gezicht ook klein plukje van de rest van je haar een staart of een knotje harstikke leuk en laat het iets langer groeien dan lijkt het minder dik eventueel kun je het ook laten uitdikken maar vergeet niet als je ouder word word je haar vanzelf dunner

Ik heb dik haar en ik doe er niet veel anders mee dan meiden met normaal haar? Vlechten vind ik wel mooi bij mezelf, omdat die echt lekker dik zijn ipv een dun sliertje.

Gewoon hetzelfde als meiden met dun haar?
Vlechten is indd wel mooier, en je kunt er bijv. ook een vollere staart/knot mee maken. En het hangt er niet zo futloos bij als sommige kapsels met dun haar.

Ik vind een rommellige staart altijd wel leuk staan bij dik haar!

of zoiets, is ook altijd leuk ^^

http://3.bp.blogspot.com/-V_P3x-BBI1Y/TV_n5bbweGI/AAAAAAAAA3A/6Wx738zYszs/s640/lauren_conrad_half%25252525252Bup%25252525252Bhalf%25252525252Bdown-hair.jpg

Vlechten idd, een vlecht aan de zijkant vind ik altijd heel leuk staan!

ik stijl het altijd…

Carmen set :slightly_smiling_face:

en dan vastzetten of opsteken!

Lol, de meeste mensen hier die suggereren dat ze dik haar hebben, hebben gewoon ‘normaal’ haar :’) Ik vind dit altijd zo grappig, volgens mij hebben sommigen in dit topic nooit iemand gezien met écht dik haar.

Ik heb dik haar ( ":

ik doe de kappersopleiding en ik werk 4 dagen in een kapsalon… dus ik heb wel mensen met echt dik haat gezien. carmenset indraaien kost misschien dan veel werk, maar t resultaat is echt mooi. als je dan een staart ofzo in doet ziet het er heel anders uit dan dat je je haar gewoon in een staart doet.

Misschien heb jij dan wel een goede tip voor haar helloleticiaa?

Eindelijk een topic voor meisjes met dik haar, aangezien de meeste kapsels voor dun haar altijd mislukken bij mij.

Waarom zo spottend? Je hebt dik en dík. Veel Nederlandse meisjes hebben gewoon dik haar, maar niet zo vreselijk dik als dat van bijvoorbeeld donkere mensen. Blijkbaar valt haar al onder de categorie “dik” met een staartomtrek van 10 cm, dus dat halen de meesten makkelijk.
Nu lijkt het voor mij alsof je denkt: “haha, zie die mensen zeggen dat ze dik haar hebben, maar ik, ik heb pas echt dik haar!” Aangezien ik me kan herinneren dat jij ergens zei dat je dik haar had. Nou aan foto’s te zien vind ik jouw haar ook niet ECHT dik.

Waarom heb je dit eigenlijk opgehaald?

Ik had ooit dik haar (denk: 4x wat ik nu heb), maar is helaas uitgestorven door stress en voeding C:

Ik wil het zo graag kunnen krullen maar het zakt altijd na 10 min al uit…