Leuke (gratis) Apps voor iPod Touch

Hallo,

ik krijg deze week mijn iPod binnen en ga zaterdag waarschijnlijk op vakantie. Weten jullie leuke apps, spelletjes zoals angry birds enzo?

x

Angry Birds is stom.

Hier zijn al genoeg topics over, zoek even op google (*zoekwoord* + girlscene)

hier zoek ik ook naar, maar bij staan bij bijna alle spelletjes Dit spel vereist de Iphone 2.3 of zoiets. Maar mijn vriendin kan ze wel downloaden. Zij heeft een nieuwere versie. Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen??

Er zijn idd al wat topics over maar die zijn van een paar jaar terug, ik heb er niet veel verstand van maar zouden die apps nog wel bestaan dan ? :stuck_out_tongue:

Coindozer is heel leuk
Kan ik er ook niet op zetten

En er is ook zo’n App van auto’s schuiven hoe heet die?

Als je iPod synchroniseerd op je computer, komt er ergens te staan ‘nieuwe versie installeren op iPod’. Dan moet je even een back-up maken van je iPod en dan kan je die nieuwe versie installeren.

Ja, dat zoek ik ook ongeveer.
Maar er zijn wel dat soort spellen met blokjes, alleen daar liep ik vast :grinning_face_with_smiling_eyes:

aargh waarom start iedereen topics die er al 100 van zijn.

mega jump :metal:

Bedankt!

Geen dank :’)
Als je nog een vraag hebt, kan je me eventueel noten.

Haha ik vind dat echt leuke spelletjes

Nog meer leuke apps voor als je de hele dag in de auto moet zitten?

Dat komt er bij mij ook steeds te staan! Maar zie nergens ‘nieuwe versie iPod downloaden’ (ofzoiets) staan als ik mijn iPod in de computer druk.

I copter is leuk (L)
En doodle jump!!

up

Tap Tap Revenge 3 (0,79)
Tiny Wings (0,79)
Fruit Ninja (Echt een aanrader! (: ) (0,79)
OldSchBlocks (Gratis)
Pocket God (0,79)
Solitaire (Gratis)
The Buddy (0,79)
Plant vs Zombies (2,39 volgensmij)

tiny tower is ook leuk heel verslavend en
flightctrlfree die is zoo verslavend en best wel moeilijk
deze zijn gratis
deze niet
bejeweld zoo leuk!!
scooterXL
doodle jump

Als je slim bent zet je Cydia op je iPod, en download je dan het programma Installous. Hoe dat allemaal moet is wel op het wereldwijde web te vinden.
M.b.v. Installous kun je alle apps uit de App Store gratis downloaden.

Ik vind zelf de TVGids app erg handig. En natuurlijk ook Echofon Pro (Twitter), eBuddy Pro (MSN), NOS Teletekst, Trein (actuele vertrektijden in één oogopslag), 9292ov, WhatsApp, Buienradar, Winterboard (wel downloaden in Cydia, hiermee kun je het hele uiterlijk van je iPod aanpassen).