Leuke/(goedkope) dingen om te doen in de (zomer)vakantie met je vriend/vriendin

Hoi,

Binnenkort is het weer zomervakantie! Ook de meivakantie zit er aan te komen, maar ik wil me liever richten op de zomervakantie.

Weet iemand leuke dingen die je kan doen in de zomer, die niet veel geld kosten en die vooral leuk zijn om te doen met je partner? :hugs:

Dit zijn de al genoemde ideeƫn
Kamperen
Klimbos
Picknicken
Dagje naar het strand
Giethoorn
Tienertoer (onder de 18)
Museum
Gratis festivals/openlucht theaters
Rondje fietsen met als doel een pannenkoekenrestaurant/ijssalon
Boswandeling
Sterren-kijk-avond

Iemand nog ideeƫn? :upside_down_face:

Picknicken! :upside_down_face:

• Dagje naar het strand? (Met bijvoorbeeld treinkaartjes van de Kruidvat/Blokker vrij goedkoop)
  • Giethoorn; vind ik zelf gewoon een onwijs leuk plaatsje, lekker fluiterbootje huren en mooi rondvaren

Je bent me voor! Flesje wijn, druifjes en een lekker kaasje en je hebt zo een fancy picknick.

Verder gaan mijn vriend en ik vaak ergens fietsen en wandelen. Heel burgerlijk, maar stiekem best wel leuk. Je hebt in Nederland best mooie plekken waar je heen kan om te fietsen. Of je kan een stadswandeling doen, steden als Haarlem of Deventer zijn erg mooi. Of juist naar natuurgebieden waar je tussen de hooglanders enzo loopt.

ik weet niet hoe oud jullie zijn, maar als je onder de 18 bent: Tienertoer
je betaald dan 33 euro en dan kan je 3 dagen onbeperkt met de trein door nl reizen. klinkt duur maar je betaald dus 11 euro per dag en kan overal heen, dus echt heel goedkoop eigenlijk

Ben ik nou zo negatief of duurt het nog heel lang tot de zomer? Nog een half jaartje …
Anders moet ik maar eens beginnen met sporten, anders durf ik de hele zomer niet naar het zwembad haha

Dat klinkt echt ideaal! Kan je dan ook met de bus? Er is hier in Zeeuws-Vlaanderen maar ƩƩn trein en volgensmij is die niet eens voor personen…

^
Geloof alleen met de trein.
Dacht ook al, er zijn toch geen treinen in Zeeuws-Vlaanderen?;w;
Maar vanaf daar naar het dichtstbijzijnde treinstation is ook niet super super ver.

^Nee het is echt alleen trein

Hahaha wat grappig, hier ga ik de halve zomer doorbrengen omdat mijn vriend hier woont. Hij heeft zelf ook een boot :bowing_man:

Zoek acties voor musea
Gratis festivals/openlucht theaters
Rondje fietsen met als doel een pannenkoekenrestaurant/ijssalon
boswandeling
sterren-kijk-avond

Leuke ideeƫn! Ik zal proberen om ze zoveel mogelijk in de beginpost te zetten.

En ach, ik vind dat het al best snel is. Het begint iniedergeval mooi weer te worden en deze dingen kan je ook wel in de lente of meivakantie doen!

Bump