Leuke game voor in de vakantie

Dag dames,

Ik zoek eigenlijk een leuk spelletje voor mijn laptop of mijn DS Lite (ik weet het; ik ben ouderwets).

Want ik zit nog steeds tijdloos Pokémon Diamond te spelen (jeugdsentiment), maar ik weet niet hoe die andere spellen zijn (Pokémon Black enzo).

Maar goed; nog aanraders?

Dank jullie wel :smiley:

Animal crossing wild world is een leuk spelletje voor in de vakantie. Heel gezellig haha. Je hebt dan een eigen dorpje die je moet onderhouden, je kunt insecten vangen, vissen vangen, bomen planten etc. Is echt een aanrader hoor!

Die heb ik ook al ^^. Maar ontzettend bedankt.

Weet iemand trouwens hoe je ook WI-FI op dat ding gooit. Want ik weet hoe ik hem moet verbinden met het netwerk van hier thuis, alleen hij pakt de keyword niet :frowning_face:

Animal Crossing, Super Mario Bros, Mario Kart.

Pokémon white is echt een aanrader! Voor de rest speel ik eigenlijk alleen sims haha

Ja wifi snap ik ook allemaal niet eigenlijk. Oeh en voor op de pc sims! maar daar was je zelf ook wel op gekomen zeker haha… Rhythm paradise is ook heel leuk! (voor de ds)

ik speel laatste tijd heel veel spider solitaire. maar weet niet of dat ook voor ds is.

Hoe gaat het verhaal? Kan je ook naar de regio’s Kanto/Johto/Hoenn en Sinnoh enzo?

Kirby Mass attack is wel leuk :slightly_smiling_face:

Wifi is nogal lastig op de DS Lite… Je router moet namelijk iets ondersteunen om ervoor te zorgen dat je met je DS Lite op internet kan. En dan moet het ook via WEP gaan want met WPA is het niet mogelijk.

Hmm. Misschien dat ik zo’n USB connector ga aanschaffen dan.

Nee je kan alleen in de regio waar het zich afspeelt. Het verhaal is een beetje ingewikkeld om uit te leggen maar het lijkt wel een beetje op het standaard plot in pokémon spellen.

Deze lijkt mij ook wel vet grappig

http://www.youtube.com/watch?v=-7WbO56bcu4

My sims is ook lachen hahah

en super mario 64 is idd ééécht verslavend. Heel leuk speelde dat vroeger altijd met m’n broertje.