Leuke films / The Last song.

Heejj.
Kennen jullie betrouwbare sites waar je gratis films kunt kijken ??
En ik wil heel graag The Last Song kijken … hebben jullie sites ??
Je weet wel… soort films als freaky friday of … net 5 op donderdag avond films… die zijn echt leuk… heb je filmnamen ?
Hoor ik graag ! <3
xoxo

Ik kijk sinds kort op http://www.watchmovieslinksonline.com/ omdat die sites altijd weer snel uit de lucht zijn moet je toch wel een beetje in de gaten houden via google waar je wel terecht kan. (typ in google ‘watch movies’ en je krijgt verschillende sites)

Maar een paar dvd-tips. De bring it on films zijn altijd wel leuk, a cinderella story, another cinderella story, Valentine’s Day, John Tucker Must Die!, Picture This!, The Sisterhood of the traveling pants 1&2

Ik hoop dat je hier wat aan hebt :wink:

www.greatstufftv.com werkt al heel lang goed bij mij (: ook met series en leuke film ; dear john ( romantisch) , failure to launch , the proposal , did you hear about the morgans,confessions of a shopaholic , 500 days of summer,remember me, she’s the man, its a boy girl thing , dat zijn er een paar die zoëven in me op kwamen. maar als je op google ; leuke romantische comedies intypt krijg je wssl ook allemaal titels.