Leuke films die op dit moment in de bioscoop te zien zijn

Welke film is leuk die nu in de bioscoop draait?
Heb gekeken op de site maar niets is echt leuk, naar mijn mening.
Geef je top 3 of gewoon de leukste film, whatever.

ik ga in ieder geval al naar Alice in Wonderland:D

dat is knap, ik hoorde net dat die niet in de bios komt? :stuck_out_tongue:

die komt wss niet in de bios

Hij komt wel in de bioscoop maar niet in alle. :slightly_smiling_face: ivm het feit dat ze em al snel op dvd wilde uitbrengen ofzo! (@msn.com)

Harry Brown komt binnekort in de bioscoop, erg goeie film! (heb em al gezien)
En the princess and the frog wil ik zeker nog heen, haha! :grinning:

The Imaginarium of Doctor Parnassus!

Dear John, Percy Jackson: The Lightning Thief, Valentine’s Day en I Love NY lijken me wel leuk.

Andere films die niet in de bios draaien zijn The Time Traveler’s Wife, Notebook, Keith, Adventureland, Chasing Liberty, The Curious Case Of Benjamin Button, The Edge Of Love, Licence To Wed, PS I Love You

Haha, ik wil ook sowieso een keer naar the princess and the frog, eindelijk weer eens een leuk sprookje in de bioscoop, ik blijf er van houden!

[i]dear john.
valentine’s day

dat was hem eigenlijk wel.[/i]

Sowieso Dear John!

bij ons komt hij in de bios in 3D, echt zo vet. Avatar was ook al in 3D. dat is echt veel leuker als normaal, haha.

Ik vond zelf Avatar indrukwekkend…
maar zal mijn mening zijn he,
verder lijkt valentine’s day me super tof.
en Dear John.
En verder is het allemaal een beetje prut

The Imaginarium of Doctor Parnassus
The Princess And The Frog
Where The Wild Things Are
Sherlock Holmes

Die zijn zeker de moeite waard.

En woensdag ga ik Percy Jackson and the Olympians: The Lightning Thief zien, ziet er niet bijzonder goed uit, maar wel leuk.
Nine lijkt me ongelofelijk slecht maar wel vermakelijk, en ik ben benieuwd naar The Wolfman en Shutter Island.

bij ons komt hij in de bios in 3D, echt zo vet. Avatar was ook al in 3D. dat is echt veel leuker als normaal, haha.

Als dat in de Pathe is dan heb je pech gehad, die boycot de film namelijk! :wink:
Ik wilde er eerst ook heen, 3D in Pathe ArenA. Maar dat feestje gaat dus niet door.

@X_heaven inderdaad eindelijk weer een echte disney! heb voor mn verjaardag pinokkio gehad van een tante. blijft zo leuk! :grinning: (ik werd 18 hahaha)

in belgië waarschijnlijk wel n_n

en zo niet ga ik heel boos zijn, want ik wilde 'm gaan zien op mijn verjaardag! ;(

Ik vond Valentine’s Day niet zo leuk, hehe.
Als je Millenium I al gezien hebt moet je echt naar deel 2, De vrouw die met vuur speelde, die draait nu ook (:

En hoezo komt AIW niet in de bios? :expressionless:

Disney wil de film na drie maanden in de bios op DVD uitbrengen, terwijl het een regel is dat dit pas na vier maanden mag (zodat niet iedereen op de dvd gaat wachten en de bioscopen verlies op de film draaien).

Bioscopen pikken dit niet en boycotten de film, tenzij Disney de release date van de DVD terugduwt.

Van wat ik las boycotten Pathé, Wolff, Minerva en Jogchems (JT bioscopen) de film. Volgens een vriendin speelt Amsterdam Booking Company hem wel.

I Love You, Phil Morris zou ik heel graag willen zien :’)

Die is nog niet in de bioscoop, maar ik wil Philip Morris ook heel graag zien :grinning:

Films die nog komen die ik wil zien:
The Lovely Bones
Alice in Wonderland
Kick-Ass
Hot Tub Time Machine
When In Rome
Despicable Me

Oh, en ik wil A Single Man supergraag zien, maar ik weet niet 100% zeker of hij al draait… (dacht het wel, maar nog niet 's middags in een pathe, en dat is waar en wanneer ik naar de bios ga :wink: )

Avatar is echt zoooooo mooi. Echt een aanrader. Misschien wel de mooiste film die ik in de bios heb gezien :]
Enne valentine’s day is echt zo’n feel good movie :] ook leuk! Jammer dat er zo’n dikke vent voor me zat.